Benda Kálmán Bölcsészet- és
Társadalomtudományi Szakkollégium
Benda-hírek
A Pszichológia Műhely csapatépítő kenutúrája
A Szakkollégium pszichológushallgatói a szemeszter előtti hétvégén a Mosoni-Dunán jártak évkezdő túrán. Műhelyvezetőjük mesélt az élményeikről.
"A Pszichológia Műhely szeptember 9-11. között a mosoni Duna-ágban tartott egy remek kiràndulást. Cikolaszigeten voltunk, a kempingnek azon az eldugott részén, ahol már nem voltak közművek, csak a távolabbi főépületben. Sátraztunk, és két alkalommal is vízre szálltunk kenuval. Ez többeknek első élménye volt életében, mások ráéreztek a lendület erejére a nehéz szakaszokon, volt, aki rájött, milyen jól tud irányítani, nemcsak lapátolni képes. Remek időnk volt. A 12 lelkes résztvevő nagyon élvezte az együttlétet. Sok információt tudtunk meg egymásról és az újak az egyetemről és a kollégiumi életről. Igazi spontán csapat építés volt: sátorverés, vacsorakészítés, evezés, nehézségek leküzdése a vizen, pingpong, beszélgetés, éjszakai túra a teliholdnál. A természet is megajándékozott bennünket: hallottunk szarvasbőgést, láttunk jégmadarat, hódot, réti sast, hattyúkat, vadkacsákat és gyönyörű naplementét szivárvánnyal, szép felhőkkel, és a meteorológiailag beígért eső is csak akkor kezdett esni, amikor eljöttünk.
 Vonattal mentünk, amit autós segítség egészített ki a vonattól a kempinghez. Köszönet a szervezőknek: Győrffy Márton és Pethő János, akiket még család is támogatott. Kaptunk ennivalót, és autókat.
Az első műhely óra így már sokkal vidámabban és felszabadultabban indulhatott."

Jakubovits Edit tanárnő, a Pszichológiai Műhely vezetője

Oldalainkon a felhasználói élmény fokozása céljából HTTP-sütiket használunk.Rendben