Cím: PhD
Nem: férfi
Születési év: 1981.
Születési hely: KAZINCBARCIKA
Email-cím(ek): Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Hivatali telefonszám:
Doktori tanulmányok
Doktori (PhD) védés éve: 2009
Tudományág: NEVELÉS- és SPORTTUDOMÁNY
Disszertáció címe: Marketingorientációs tényezők a honi professzionális labdarúgás szponzorációs piacának tükrében
Oklevelet kiállító intézmény: Semmelweis Egyetem Nevelés- és Sporttudomány Doktori Iskola
MA-tanulmányok
MA-fokozat megszerzésének éve: 2003; 2006; 2009
Tudományág(ak): NEVELÉS- ÉS SPORTTUDOMÁNY, KÖZGAZDASÁGTUDOMÁNY
Oklevelet kiállító intézmény:
(Közgazdász-marketing szak, Marketing MSc., kiváló minősítéssel)
(Sportmenedzser diploma, kiváló minősítéssel)
(Tanári diploma, kiváló minősítéssel)
Egyéb tanulmányok és képesítések
Intézmény | Képesítés | Év |
Munkatapasztalat
Jelenlegi munkaadó: Károli Gáspár Református Egyetem Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar, Budapest
Kar: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézet: Társadalom- és Kommunikációtudományi Intézet,
Tanszék: Kommunikáció és Médiatudományi
Beosztás: egyetemi docens
Korábbi munkaadó: Semmelweis Egyetem Testnevelési és Sporttudományi Kar, Budapest
Beosztás: egyetemi adjunktus
Egyéb korábbi munkaadó:
Beosztás:
Kutatási és oktatási szakterületek
2013 szeptemberétől az alábbi tantárgyakkal kapcsolatos oktatási tevékenységet végzem:
Tudományos kutatócsoportban vagy projektben való részvétel
A kutatási pályázatban közreműködő intézmény: Semmelweis Egyetem TSK Sportmenedzsment és Rekreáció Tanszék
A kutatási pályázat témavezetője: Dr. Sterbenz Tamás, tanszékvezető egyetemi docens
Nemzetközi partner: Dr. Chtis Gratton, Marketing Professor, Sheffield University.
A kutatási pályázatban közreműködő intézmény: Semmelweis Egyetem TSK Sportmenedzsment és Rekreáció Tanszék, Corvinus Egyetem Budapest
A kutatási pályázat témavezetője: Dr. Sterbenz Tamás, tanszékvezető egyetemi docens
2010-2011., Sporttudományok
A kutatási pályázatban közreműködő intézmény: Semmelweis Egyetem TSK Sportmenedzsment és Rekreáció Tanszék, Corvinus Egyetem Budapest
A kutatási pályázat témavezetője: Dr. Sterbenz Tamás, tanszékvezető egyetemi docens
A kutatási pályázatban közreműködő intézmény: Semmelweis Egyetem TSK Sportmenedzsment és Rekreáció Tanszék
A kutatási pályázat témavezetője: Prof, Dr. Nyerges Mihály, tanszékvezető egyetemi tanár
Oktatásszervezés, tudományszervezés
Időszak | Funkció vagy tevékenység |
Nyelvtudás
Nyelv | Nyelvtudás szintje és fajtája |
Angol | közpfok (C) - sportszakmai anyaggal bővítve |
Díjak és kitüntetések
Díj vagy kitüntetés neve | Kiadó intézmény | Elnyerés éve |
Tagság tudományos társaságokban
Szervezet neve | Betöltött funkció |
Vendégoktatás és kutatóutak külföldi intézményekben
Időszak | Intézmény | Tevékenység |
Doktori témavezetések
Doktori hallgató neve, intézmény |
Kutatási téma / Disszertáció címe | Védés éve |
Opponencia doktori védéseken
Doktori hallgató neve, intézmény |
Kutatási téma / Disszertáció címe | Védés éve |
(MTMT)
Monográfiák
Szerkesztett kötetek, folyóiratok
Könyvfejezetek
Berkes, P. (2005): New Social conditions in Sport 1990-2005. Overview of current sport marketing thought from an eastern European perspective. (Eds. Gyöngyi Földesi Szabó & Andrea Gál) Hungarian Society for Sport Sciences. 71-94. p. ISBN 963 218 0917
Etzkorn, I., Siegel A. (2013): Csak egyszerűen! HVG Kiadó Zrt. Budapest. ISBN 978-963-304-130-7 (Adaptálta: Barna Tamás, Oláh Péter, Dr. Berkes Péter)
Berkes, P. (2012, 2016): Sportmenedzsment. Amatőr és professzionális sport. (Eds. Sterbenz Tamás & Géczi Gábor) Semmelweis Egyetem Testnevelési és Sporttudományi Kar. 104-115. p. ISBN: 978-615-5196-01-0
Berkes, P. (2012, 2016): Sportmenedzsment. A hazai sport finanszírozási háttere. (Eds. Sterbenz Tamás & Géczi Gábor) Semmelweis Egyetem Testnevelési és Sporttudományi Kar. 259-272. p. ISBN: 978-615-5196-01-0
Berkes, P. (2012, 2016): Sportmenedzsment. Sportszponzoráció. (Eds. Sterbenz Tamás & Géczi Gábor) Semmelweis Egyetem Testnevelési és Sporttudományi Kar. 272-285. p. ISBN: 978-615-5196-01-0
Berkes, P. (2013): Verseny-pályán. Figyelem! - hatékony szponzoráció. (Eds. Sterbenz Tamás & Szőts Gábor) Magyar Sporttudományi Társaság. 91-103. p.
Cikkek tudományos folyóiratokban
Idegen nyelvű szakfolyóiratcikkek:
Bartha, Cs., Riegler, E., Berkes, P. (2004): Kicking accuracy and distance estimating related to football players. Hungarian Review of Sport Science. 4: 16-19. p.
Berkes, P., Váczi, J., Nyerges, M. (2007): Macro-aspects affecting sport sponsorship: The Case of Hungarian Professional soccer clubs’ sponsors. Society & Economy. 3: 383-411. p.
Berkes, P., Váczi, J., Nyerges, M. (2009): The changing of the sponsorship market: The Case of Hungarian Professional soccer clubs’ sponsors. Sportwissenscahft. 1: 35-44. p.
Váczi, J., Berkes, P. (2010): Integrating Communication and Marketing Efforts to Influence Governmental Sport Funding: An Analysis of an Innovative Sport-Financing Program in Hungary. International Journal of Sport Communication. 3:(1), 12-26. p.
Magyar nyelvű szakfolyóirat-cikkek
1. Berkes, P., Nyerges, M. (2003): A labdarúgás menedzselésének főbb elvei a szponzorálás tükrében. Magyar Sporttudományi Szemle. 4: 17-21. p.
2. Berkes, P., Nyerges, M. (2004): A sportszponzorációs döntési tevékenység makro-szintű vizsgálata az élvonalbeli magyar labdarúgásban. Magyar Sporttudományi Szemle. 2-3: 47-52. p.
3. Bartha, Cs., Riegler, E., Berkes, P. (2004): Rúgáspontosság és távolságbecslés vizsgálata labdarúgóknál. Magyar Edző. 1: 18-22. p.
4. Berkes, P., Bartha, Cs. (2004): A kultúra és testkultúra értelmezési dimenzióinak tudományági perspektívái. Új Pedagógiai Szemle. 10: 51-58. p.
5. Berkes, P., Nyerges, M. (2004): A labdarúgás menedzselésének főbb elvei a szponzorálás tükrében. Kalokagathia. 1-2: 180-188. p.
6. Berkes, P. (2005): A testnevelés tantárgy értékelési dilemmái. Új Pedagógiai Szemle. 2: 63-68. p.
7. Berkes, P. (2005): A Egy hatékony marketingkommunikációs médium, avagy sportszponzorálás mesterfokon Kalokagathia. 4: 97-112. p.
8. Berkes, P., Nyerges, M. (2005): Üzleti elemek a sportban: professzionális labdarúgó-társaságok szponzorációs stratégiája. Magyar Sporttudományi Szemle. 1: 15-19. p.
9. Berkes, P. (2005): Megkérdeztük! Vélemények az iskolai testnevelés osztályozásáról. Iskolai Testnevelés és sport. 26: 25-26. p.
10. Berkes, P. (2005): Üzleti elemek a sportban: marketingorientáció a honi professzionális labdarúgás szponzori piacának tükrében. Magyar Sporttudományi Szemle. 3: 13-14. p.
11. Berkes, P., Váczi, J. (2006): Alternatív médium a márkakommunikáció szolgálatában. Szponzoráljunk! Benne vagy? Marketing & Menedzsment. 1: 4-15. p.
12. Berkes, P. (2006): Kulturális diverzitás - avagy a testkultúra helye az egyetemes kultúrában. Új Pedagógiai Szemle. 10: 56-67. p.
13. Berkes, P. (2007): Marketingorientációs tényezők a honi professzionális labdarúgás szponzorációs piacának tükrében. Marketing & Menedzsment. 6: 65-76. p.
14. Váczi, J., Berkes, P. (2009): Húzzunk sportágakat: avagy a sportfinanszírozás új útjai. Marketing & Menedzsment. 3: 38-44. p.
15. Berkes, P., Váczi, J. (2009): Szerencsepénzre várnak. Marketing & Media. június. 14-
15. p. http://www.fn.hu/media/20090603/jonne_olimpia_lotto/
16. Váczi, J., Berkes, P. (2009): Az állami sportfinanszírozás új útjai. Magyar Sporttudományi Szemle. 3-4: 42-44. p.
17. Berkes, P. (2009): Ügynökségi rinocéroszok. Marketing & Media. 2009. október 7-20. 12-14. p. http://www.fn.hu/media_print/20091007/ugynoksegi_rinoceroszok/
18. Berkes, P. (2009): Ügynökségi rinocéroszok. Marketing & Media. 2009. október 21-
november 04. 16-17. p.
http://www.fn.hu/media_print/20091007/ugynoksegi_rinoceroszok/
19. Berkes, P. (2009): Közösségi szponzorok. Marketing & Media. 2009.
20. Berkes, P. (2010): Közeleg a fociláz. Marketing & Media. február. http://www.fn.hu/media_print/20100210/kozeleg_focilaz/
21. Berkes, P. (2010): Lesipuskás szponzorok. Marketing & Media. 2010. április 7. http://www.fn.hu/media_print/20100407/lesipuskas_szponzorok/
22. Berkes, P. (2010): Játékos szponzorok. Marketing & Media. 2010. április 21. http://www.fn.hu/media_print/20100421/jatekos_szponzorok/
23. Berkes, P. (2010): Futballozó sportszergyártók. Marketing & Media. 2010. április 21. http://www.fn.hu/media_print/20100602/futballozo_sportszergyartok/
24. Berkes, P. (2010): Milliárdos médiabiznisz. Marketing & Media. 2010. június 30. http://www.fn.hu/media_print/20100630/milliardos_mediabiznisz/
25. Berkes, P. (2010): A medence bajnokai. Marketing & Media. 2010. XV(13), 16-17. p.
26. Berkes, P. (2010): Pénzember a megmentő. Marketing & Media. 2010. XV(18), 22-23. p.
27. Berkes, P. (2011): Milliárdos futballshow. Marketing & Media. 2011. XVI(1), 41. p.
28. Berkes, P. (2011): Lemárkázott celebritás. Marketing & Media. 2011. XVI(3), 16-17. p.
29. Berkes, P. (2011): Külföldi offenzíva. Marketing & Media. 2011. XVI(4), 14-15. p.
30. Berkes, P. (2011): Fókuszban a fogyasztó. Marketing & Media. 2011. XVI(8), 16-17. p.
31. Berkes, P. (2011): Ötletre fel. Marketing & Media. 2011. XVI(9), 18-19. p.
32. Berkes, P. (2011): Oligarchák játékszere. Marketing & Media. 2011. XVI(11), 20-21. p.
33. Berkes, P. (2011): Az ötletforradalmár. Marketing & Media. 2011. XVI(14), 14. p.
34. Berkes, P. (2011): A stratégiai látnok. Marketing & Media. 2011. XVI(14), 15. p.
35. Berkes, P. (2011): Ázsia nagytigrise. Marketing & Media. 2011. XVI(17), 14-15. p.
36. Berkes, P. (2011): Londonra figyel a világ. Marketing & Media. 2011. XVI(18), 14-15. p.
37. Berkes, P. (2012): Nyolcszázmilliós fél perc. Marketing & Media. 2012. XVII(2), 16-17. p.
38. Berkes, P. (2012): Profiton túl. Marketing & Media. 2012. XVII(3), 20-21. p.
39. Berkes, P. (2012): Pályán kívül. Marketing & Media. 2012. XVII(5), 14-15.
40. Berkes, P. (2012): Márkaverseny a foci eb-n. mmonline.hu
41. Berkes, P. (2012): A régi-új varázsszó. Marketing & Media. 2012. XVII(6), 12-13.
42. Berkes, P. (2012): Megtérülő döntés. Marketing & Media. 2012. XVII(7), 18-19.
43. Berkes, P. (2012): Social business – szép új világ. Marketing & Media. 2012. XVII(9), 18- 19.
44. Berkes, P. (2012): Nyári márkadili. Marketing & Media. 2012. XVII(10), 18-19.
45. Berkes, P. (2012): Márkaparádé Londonban. Marketing & Media. 2012. XVII(11), 14-15.
46. Berkes, P. (2012): Márkázott játékok. MédiaPiac. 2012. IX(7-8), 16-17.
47. Berkes, P. (2012): Aranyos márkaarcok. Marketing & Media. 2012. XVII(12), 20-21.
48. Berkes, P. (2012): Az igazmondó. Marketing & Media. 2012. XVII(13), 18-19.
49. Berkes, P. (2012): Guruló forintocskák. Marketing & Media. 2012. XVII(15), 14-15.
50. Berkes, P. (2012): Márkázott tartalom. Marketing & Media. 2012. XVII(17), 16-17.
51. Berkes, P. (2013): Újévi trendek. Marketing & Media. 2013. XVIII(1), 20-21.
52. Berkes, P. (2013): Csúcsigazolások. Marketing & Media. 2013. XVIII(2), 38-39.
53. Berkes, P. (2013): Formabontó tartalom. Marketing & Media. 2013. XVIII(3), 54-55.
54. Berkes, P. (2013): Celebvezérek. Marketing & Media. 2013. XVIII(4), 16-17.
55. Berkes, P. (2013): Egyszerűen nagyszerű. Marketing & Media. 2013. XVIII(6), 18-19.
56. Berkes, P. (2013): Neymar a siker kapujában. Marketing & Media. 2013. XVIII(7), 18-19.
57. Berkes, P. (2013): Az egyszerűség bajnoka. Marketing & Media. 2013. XVIII(8), 18-19.
58. Berkes, P. (2013): Dübörgő bajorok. Marketing & Media. 2013. XVIII(8), 24-25.
59. Berkes, P. (2013): Milliárdok, forintocskák. Marketing & Media. 2013. XVIII(11), 18-19.
60. Berkes, P. (2013): Jótékony sportolók. Marketing & Media. 2013. XVIII(12), 44-45.
61. Berkes, P. (2013): A sport éve. Marketing & Media. 2013. XVIII(13), 24-25.
62. Berkes, P. (2014): Einstandolt sportközvetítés. Marketing & Media. 2014. XIX(2), 16-17.
63. Berkes, P. (2014): A jövő tudásbrókerei. Marketing & Media. 2014. XIX(3), 18-20.
64. Berkes, P. (2014): Karnevál és show-biznisz. Marketing & Media. 2014. XIX(6), 12-13.
65. Berkes, P. (2014): Kiterjedt bevétel. Marketing & Media. 2014. XIX(7), 16-17.
66. Berkes, P. (2014): Túl a csúcson. Marketing & Media. 2014. XIX(8), 22-23.
67. Berkes, P. (2014): Bizalom a tetőfokon. Marketing & Media. 2014. XIX(9), 14-15.
68. Berkes, P. (2014): Jótékony sportoló. Marketing & Media. 2014. XIX(11), 16-17.
69. Berkes, P. (2014): Szexi mezek. Marketing & Media. 2014. XIX(12), 40-41.
70. Berkes, P. (2015): Márkaarcok. Marketing & Media. 2015. XX(2), 14-15.
71. Berkes, P. (2015): Brandek vonzásában. Marketing & Media. 2015. XX(8), 20-21.
72. Berkes, P. (2016): Bomba üzlet. Marketing & Media. 2016. XXI(1), 26-27.
73. Berkes, P. (2016): Netes rajongók. Marketing & Media. 2016. XXI(3), 16-17
74. Berkes, P. (2019): Bomba üzlet. Marketing & Media. 2019. XXIV(2), 16-17.
Konferenciaközlemények
Nemzetközi konferencia kiadványban megjelent idegen nyelvű tanulmány:
1. Berkes, P., Nyerges, M. (2004): Evaluating of image sponsoring in football: focusing on attitudes. 2004. Pre-Olympic Congress, PROCEEDINGS. CD. 117-118. p.
2. Berkes, P., Nyerges, M. (2004): Business elements in sport: factors affecting sport sponsorship decision-making process. 12th EASM – European Sport Management Congress, Book of Abstracts. CD. 143-144., 171-174. p.
3. Berkes, P. (2005): Business elements in sport: Qualitative factors affecting marketing-orientation of sport sponsorship strategy of the Hungarian Soccer Organizations. 13th EASM - European Sport Management Congress, Book of Abstracts. 39-40. p.
4. Berkes, P., Nyerges, Mihály (2006): Business elements in football: an examination of the tangible and intangible elements of the professional Hungarian football clubs’ sponsorship proposals. 14th EASM – European Sport Management Congress, Book of Abstracts, 128-130. p.
Hazai konferencia kiadványban megjelent magyar nyelvű tanulmány:
Berkes, P., Nyerges, M. (2004): Üzleti elemek a sportban: a sportszponzorációs döntési tevékenység makroszintű vizsgálata a labdarúgásban. VI. Ph.D. Tudományos Napok 2004. Abstract kötet. 35-36. p.
Berkes, P., Nyerges, M. (2005): Üzleti elemek a sportban: a honi professzionális futballtársaságok szponzorációs stratégiája. VII. Ph.D. Tudományos Napok 2005. Abstract kötet. 17. p.
Berkes, P., Nyerges, M. (2005): Üzleti elemek a sportban: a hivatásos labdarúgó-társaságok szponzorációs stratégiája. Tavaszi Szél 2005. Konferenciakötet. 28-31. p. ISBN 963 218 368 1.
Berkes, P., Nyerges, M. (2006): Üzleti elemek a sportban: marketingorientáció a professzionális labdarúgó-társaságok szponzori piacának tükrében. Tavaszi Szél 2006. Konferenciakötet. 219-222. p. ISBN 963 229 773 3
Recenziók
Fordítások
Szépirodalmi alkotások
Film és multimédia
Diszkográfia
Konferenciaszervezés
http://www.futuretalks.hu/
Nyilvános megjelenések
Egyéb
Title: PhD
Gender: male
Year of Birth: 1981.
Place of Birth (Country): Hungary
Email-address(es): Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.; Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Office Phone Number:
Doctoral Studies
Year of Doctoral Defence (PhD / CSc): 2009.
Discipline: Educational and Sports Science
Title of Thesis: Marketing factors affecting performance at the football clubs
Issuing Institution: Semmelweis University
MA Studies
Year of Obtaining the MA Degree: 2003; 2006; 2009
Discipline(s): Sports Science, Economics
Issuing Institution:
2008 - 2009: University of West Hungary, Sopron, Faculty of Economics,
(Marketing Economist, Marketing MSc, with excellent qualification)
2003 - 2006: Semmelweis University, Faculty of Physical Education and Sport Sciences, Budapest
(Diploma in Sport Manager with Excellent Qualification)
1999 - 2003: Semmelweis University, Faculty of Physical Education and Sport Sciences, Budapest
(Teacher's Degree with Excellent Degree)
Further Studies and Qualifications
Institution | Qualification | Year of Obtaining the Qualification |
Employment
Current Employer: Károli Gáspár University of the Reformed Church in Hungary
Faculty: Faculty of Humanities
Institute: Institute of Social and Communication Sciences
Department: Department of Communication and Media Studies
Current Position(s): associate professor
Previous Employer: Semmelweis University, Faculty of Physical Education and Sports Sciences (TF), Budapest
Previous Position Held: assistant professor
Other Previous Employers:
Other Previous Positions Held:
Areas of Research and Teaching
Communication Technologies II. Public and political communication Media Studies I-II-III. PR I. PR II. marketing Communications Organizational communication
Membership in Research Groups and Projects
Educational Functions, Curriculum Development and Other
Teaching-Related Activities
Period | Function or Activity |
Language Skills
Language | Level and Kind of Proficiency |
English | C (extended with sports material) |
Honours, Distinctions, and Prizes
Name of Distinction | Issuing Institution | Year of Issuing |
Membership in Academic Societies
Name of Organization | Function (if any) |
Guest Professorships and Research Fellowships in Foreign
Institutions
Period | Institution | Activities |
Promotorship in Doctoral Studies
Name of Doctoral Student, Institution |
Research Topic / Title of Dissertation | Year of Defence (if applicable) |
Opponentship in Doctoral Defences
Name of Doctoral Student, Institution |
Title of Dissertation | Year of Defence |
(MTMT)
Monographs
Edited Books and Journals
Chapters in Books
Berkes, P. (2005): New Social conditions in Sport 1990-2005. Overview of current sport marketing thought from an eastern European perspective. (Eds. Gyöngyi Földesi Szabó & Andrea Gál) Hungarian Society for Sport Sciences. 71-94. p. ISBN 963 218 0917
Etzkorn, I., Siegel A. (2013): Csak egyszerűen! HVG Kiadó Zrt. Budapest. ISBN 978-963-304-130-7 (Adaptálta: Barna Tamás, Oláh Péter, Dr. Berkes Péter)
Berkes, P. (2012, 2016): Sportmenedzsment. Amatőr és professzionális sport. (Eds. Sterbenz Tamás & Géczi Gábor) Semmelweis Egyetem Testnevelési és Sporttudományi Kar. 104-115. p. ISBN: 978-615-5196-01-0
Berkes, P. (2012, 2016): Sportmenedzsment. A hazai sport finanszírozási háttere. (Eds. Sterbenz Tamás & Géczi Gábor) Semmelweis Egyetem Testnevelési és Sporttudományi Kar. 259-272. p. ISBN: 978-615-5196-01-0
Berkes, P. (2012, 2016): Sportmenedzsment. Sportszponzoráció. (Eds. Sterbenz Tamás & Géczi Gábor) Semmelweis Egyetem Testnevelési és Sporttudományi Kar. 272-285. p. ISBN: 978-615-5196-01-0
Berkes, P. (2013): Verseny-pályán. Figyelem! - hatékony szponzoráció. (Eds. Sterbenz Tamás & Szőts Gábor) Magyar Sporttudományi Társaság. 91-103. p.
Articles in Academic Reviews (Printed and Electronic)
Bartha, Cs., Riegler, E., Berkes, P. (2004): Kicking accuracy and distance estimating related to football players. Hungarian Review ofSport Science. 4: 16-19. p.
Berkes, P., Váczi, J., Nyerges, M. (2007): Macro-aspects affecting sport sponsorship: The Case of Hungarian Professional soccer clubs’ sponsors. Society & Economy. 3: 383-411. p.
Berkes, P., Váczi, J., Nyerges, M. (2009): The changing of the sponsorship market: The Case of Hungarian Professional soccer clubs’ sponsors. Sportwissenscahft. 1: 35-44. p.
Váczi, J., Berkes, P. (2010): Integrating Communication and Marketing Efforts to Influence Governmental Sport Funding: An Analysis of an Innovative Sport-Financing Program in Hungary. International Journal of Sport Communication. 3:(1), 12-26. p.
1. Berkes, P., Nyerges, M. (2003): A labdarúgás menedzselésének főbb elvei a szponzorálás tükrében. Magyar Sporttudományi Szemle. 4: 17-21. p.
2. Berkes, P., Nyerges, M. (2004): A sportszponzorációs döntési tevékenység makro-szintű vizsgálata az élvonalbeli magyar labdarúgásban. Magyar Sporttudományi Szemle. 2-3: 47-52. p.
3. Bartha, Cs., Riegler, E., Berkes, P. (2004): Rúgáspontosság és távolságbecslés vizsgálata labdarúgóknál. Magyar Edző. 1: 18-22. p.
4. Berkes, P., Bartha, Cs. (2004): A kultúra és testkultúra értelmezési dimenzióinak tudományági perspektívái. Új Pedagógiai Szemle. 10: 51-58. p.
5. Berkes, P., Nyerges, M. (2004): A labdarúgás menedzselésének főbb elvei a szponzorálás tükrében. Kalokagathia. 1-2: 180-188. p.
6. Berkes, P. (2005): A testnevelés tantárgy értékelési dilemmái. Új Pedagógiai Szemle. 2: 63-68. p.
7. Berkes, P. (2005): A Egy hatékony marketingkommunikációs médium, avagy sportszponzorálás mesterfokon Kalokagathia. 4: 97-112. p.
8. Berkes, P., Nyerges, M. (2005): Üzleti elemek a sportban: professzionális labdarúgó-társaságok szponzorációs stratégiája. Magyar Sporttudományi Szemle. 1: 15-19. p.
9. Berkes, P. (2005): Megkérdeztük! Vélemények az iskolai testnevelés osztályozásáról. Iskolai Testnevelés és sport. 26: 25-26. p.
10. Berkes, P. (2005): Üzleti elemek a sportban: marketingorientáció a honi professzionális labdarúgás szponzori piacának tükrében. Magyar Sporttudományi Szemle. 3: 13-14. p.
11. Berkes, P., Váczi, J. (2006): Alternatív médium a márkakommunikáció szolgálatában. Szponzoráljunk! Benne vagy? Marketing & Menedzsment. 1: 4-15. p.
12. Berkes, P. (2006): Kulturális diverzitás - avagy a testkultúra helye az egyetemes kultúrában. Új Pedagógiai Szemle. 10: 56-67. p.
13. Berkes, P. (2007): Marketingorientációs tényezők a honi professzionális labdarúgás szponzorációs piacának tükrében. Marketing & Menedzsment. 6: 65-76. p.
14. Váczi, J., Berkes, P. (2009): Húzzunk sportágakat: avagy a sportfinanszírozás új útjai. Marketing & Menedzsment. 3: 38-44. p.
15. Berkes, P., Váczi, J. (2009): Szerencsepénzre várnak. Marketing & Media. június. 14-
15. p. http://www.fn.hu/media/20090603/jonne_olimpia_lotto/
16. Váczi, J., Berkes, P. (2009): Az állami sportfinanszírozás új útjai. Magyar Sporttudományi Szemle. 3-4: 42-44. p.
17. Berkes, P. (2009): Ügynökségi rinocéroszok. Marketing & Media. 2009. október 7-20. 12-14. p. http://www.fn.hu/media_print/20091007/ugynoksegi_rinoceroszok/
18. Berkes, P. (2009): Ügynökségi rinocéroszok. Marketing & Media. 2009. október 21- november 04. 16-17. p.
http://www.fn.hu/media_print/20091007/ugynoksegi_rinoceroszok/
19. Berkes, P. (2009): Közösségi szponzorok. Marketing & Media. 2009.
20. Berkes, P. (2010): Közeleg a fociláz. Marketing & Media. február. http://www.fn.hu/media_print/20100210/kozeleg_focilaz/
21. Berkes, P. (2010): Lesipuskás szponzorok. Marketing & Media. 2010. április 7. http://www.fn.hu/media_print/20100407/lesipuskas_szponzorok/
22. Berkes, P. (2010): Játékos szponzorok. Marketing & Media. 2010. április 21. http://www.fn.hu/media_print/20100421/jatekos_szponzorok/
23. Berkes, P. (2010): Futballozó sportszergyártók. Marketing & Media. 2010. április 21. http://www.fn.hu/media_print/20100602/futballozo_sportszergyartok/
24. Berkes, P. (2010): Milliárdos médiabiznisz. Marketing & Media. 2010. június 30. http://www.fn.hu/media_print/20100630/milliardos_mediabiznisz/
25. Berkes, P. (2010): A medence bajnokai. Marketing & Media. 2010. XV(13), 16-17. p.
26. Berkes, P. (2010): Pénzember a megmentő. Marketing & Media. 2010. XV(18), 22-23. p.
27. Berkes, P. (2011): Milliárdos futballshow. Marketing & Media. 2011. XVI(1), 41. p.
28. Berkes, P. (2011): Lemárkázott celebritás. Marketing & Media. 2011. XVI(3), 16-17. p.
29. Berkes, P. (2011): Külföldi offenzíva. Marketing & Media. 2011. XVI(4), 14-15. p.
30. Berkes, P. (2011): Fókuszban a fogyasztó. Marketing & Media. 2011. XVI(8), 16-17. p.
31. Berkes, P. (2011): Ötletre fel. Marketing & Media. 2011. XVI(9), 18-19. p.
32. Berkes, P. (2011): Oligarchák játékszere. Marketing & Media. 2011. XVI(11), 20-21. p.
33. Berkes, P. (2011): Az ötletforradalmár. Marketing & Media. 2011. XVI(14), 14. p.
34. Berkes, P. (2011): A stratégiai látnok. Marketing & Media. 2011. XVI(14), 15. p.
35. Berkes, P. (2011): Ázsia nagytigrise. Marketing & Media. 2011. XVI(17), 14-15. p.
36. Berkes, P. (2011): Londonra figyel a világ. Marketing & Media. 2011. XVI(18), 14-15. p.
37. Berkes, P. (2012): Nyolcszázmilliós fél perc. Marketing & Media. 2012. XVII(2), 16-17. p.
38. Berkes, P. (2012): Profiton túl. Marketing & Media. 2012. XVII(3), 20-21. p.
39. Berkes, P. (2012): Pályán kívül. Marketing & Media. 2012. XVII(5), 14-15.
40. Berkes, P. (2012): Márkaverseny a foci eb-n. mmonline.hu
41. Berkes, P. (2012): A régi-új varázsszó. Marketing & Media. 2012. XVII(6), 12-13.
42. Berkes, P. (2012): Megtérülő döntés. Marketing & Media. 2012. XVII(7), 18-19.
43. Berkes, P. (2012): Social business – szép új világ. Marketing & Media. 2012. XVII(9), 18- 19.
44. Berkes, P. (2012): Nyári márkadili. Marketing & Media. 2012. XVII(10), 18-19.
45. Berkes, P. (2012): Márkaparádé Londonban. Marketing & Media. 2012. XVII(11), 14-15.
46. Berkes, P. (2012): Márkázott játékok. MédiaPiac. 2012. IX(7-8), 16-17.
47. Berkes, P. (2012): Aranyos márkaarcok. Marketing & Media. 2012. XVII(12), 20-21.
48. Berkes, P. (2012): Az igazmondó. Marketing & Media. 2012. XVII(13), 18-19.
49. Berkes, P. (2012): Guruló forintocskák. Marketing & Media. 2012. XVII(15), 14-15.
50. Berkes, P. (2012): Márkázott tartalom. Marketing & Media. 2012. XVII(17), 16-17.
51. Berkes, P. (2013): Újévi trendek. Marketing & Media. 2013. XVIII(1), 20-21.
52. Berkes, P. (2013): Csúcsigazolások. Marketing & Media. 2013. XVIII(2), 38-39.
53. Berkes, P. (2013): Formabontó tartalom. Marketing & Media. 2013. XVIII(3), 54-55.
54. Berkes, P. (2013): Celebvezérek. Marketing & Media. 2013. XVIII(4), 16-17.
55. Berkes, P. (2013): Egyszerűen nagyszerű. Marketing & Media. 2013. XVIII(6), 18-19.
56. Berkes, P. (2013): Neymar a siker kapujában. Marketing & Media. 2013. XVIII(7), 18-19.
57. Berkes, P. (2013): Az egyszerűség bajnoka. Marketing & Media. 2013. XVIII(8), 18-19.
58. Berkes, P. (2013): Dübörgő bajorok. Marketing & Media. 2013. XVIII(8), 24-25.
59. Berkes, P. (2013): Milliárdok, forintocskák. Marketing & Media. 2013. XVIII(11), 18-19.
60. Berkes, P. (2013): Jótékony sportolók. Marketing & Media. 2013. XVIII(12), 44-45.
61. Berkes, P. (2013): A sport éve. Marketing & Media. 2013. XVIII(13), 24-25.
62. Berkes, P. (2014): Einstandolt sportközvetítés. Marketing & Media. 2014. XIX(2), 16-17.
63. Berkes, P. (2014): A jövő tudásbrókerei. Marketing & Media. 2014. XIX(3), 18-20.
64. Berkes, P. (2014): Karnevál és show-biznisz. Marketing & Media. 2014. XIX(6), 12-13.
65. Berkes, P. (2014): Kiterjedt bevétel. Marketing & Media. 2014. XIX(7), 16-17.
66. Berkes, P. (2014): Túl a csúcson. Marketing & Media. 2014. XIX(8), 22-23.
67. Berkes, P. (2014): Bizalom a tetőfokon. Marketing & Media. 2014. XIX(9), 14-15.
68. Berkes, P. (2014): Jótékony sportoló. Marketing & Media. 2014. XIX(11), 16-17.
69. Berkes, P. (2014): Szexi mezek. Marketing & Media. 2014. XIX(12), 40-41.
70. Berkes, P. (2015): Márkaarcok. Marketing & Media. 2015. XX(2), 14-15.
71. Berkes, P. (2015): Brandek vonzásában. Marketing & Media. 2015. XX(8), 20-21.
72. Berkes, P. (2016): Bomba üzlet. Marketing & Media. 2016. XXI(1), 26-27.
73. Berkes, P. (2016): Netes rajongók. Marketing & Media. 2016. XXI(3), 16-17.
74. Berkes, P. (2019): Bomba üzlet. Marketing & Media. 2019. XXIV(2), 16-17.
Conference Proceedings (Printed and Electronic)
International scientific conference proceedings:
1. Berkes, P., Nyerges, M. (2004): Evaluating of image sponsoring in football: focusing on attitudes. 2004. Pre-Olympic Congress, PROCEEDINGS. CD. 117-118. p.
2. Berkes, P., Nyerges, M. (2004): Business elements in sport: factors affecting sport sponsorship decision-making process. 12th EASM – European Sport Management Congress, Book of Abstracts. CD. 143-144., 171-174. p.
3. Berkes, P. (2005): Business elements in sport: Qualitative factors affecting marketing-orientation of sport sponsorship strategy of the Hungarian Soccer Organizations. 13th EASM - European Sport Management Congress, Book of Abstracts. 39-40. p.
4. Berkes, P., Nyerges, Mihály (2006): Business elements in football: an examination of the tangible and intangible elements of the professional Hungarian football clubs’ sponsorship proposals. 14th EASM – European Sport Management Congress, Book of Abstracts, 128-130. p.
National scientific conference proceedings
1. Berkes, P., Nyerges, M. (2004): Üzleti elemek a sportban: a sportszponzorációs döntési tevékenység makroszintű vizsgálata a labdarúgásban. VI. Ph.D. Tudományos Napok 2004. Abstract kötet. 35-36. p.
2. Berkes, P., Nyerges, M. (2005): Üzleti elemek a sportban: a honi professzionális futballtársaságok szponzorációs stratégiája. VII. Ph.D. Tudományos Napok 2005. Abstract kötet. 17. p.
3. Berkes, P., Nyerges, M. (2005): Üzleti elemek a sportban: a hivatásos labdarúgó-társaságok szponzorációs stratégiája. Tavaszi Szél 2005. Konferenciakötet. 28-31. p. ISBN 963 218 368 1.
4. Berkes, P., Nyerges, M. (2006): Üzleti elemek a sportban: marketingorientáció a professzionális labdarúgó-társaságok szponzori piacának tükrében. Tavaszi Szél 2006. Konferenciakötet. 219-222. p. ISBN 963 229 773 3
Book Reviews
Translations
Creative Writing
Films and Multimedia (Digital Textbooks, Multimedia Creations etc.)
Discography
Organisation of Conferences
http://www.futuretalks.hu/
Academic and public Appearances (Live and Electronic)
Copyright © 2023 Károli Gáspár Református Egyetem. Minden jog fenntartva.