Cím: Dr. Nem: nő Születési év: 1986 Születési hely: Szabadka Email-cím(ek): Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. Hivatali telefonszám: -
Doktori tanulmányok Doktori (PhD) védés éve: 2019 Tudományág: neveléstudomány Disszertáció címe: The evolution of teacher education programs in different countries with a special focus on the role of practicum in developing teacher competences Oklevelet kiállító intézmény: Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar, Neveléstudományi Doktori Iskola
Munkatapasztalat Jelenlegi munkaadó: Károli Gáspár Református Egyetem Kar: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Intézet: Tanárképző Központ Beosztás: egyetemi adjunktus
Korábbi munkaadó: Eötvös Loránd Tudományegyetem Beosztás: tudományos segédmunkatárs
Kutatási és oktatási szakterületek
Tanárképzés és tanárképzés-kutatás;
Digitális oktatás;
Kutatásalapú tanárképzés;
A tanárképzés európai kontextusa
Pályaszocializáció a tanárképzésben
Tanítási és tanulási folyamatok pedagógiai aspektusai
Tudományos kutatócsoportban vagy projektben való részvétel
Tanárképzési programok nemzetközi összehasonlító elemzése: Az oktatáspolitikától a gyakorlatig (2022-2024), Károli Gáspár Református Egyetem
Managerial competences and innovations in current educational practice (2020-2021), Károli Gáspár Református Egyetem
School-University Partnership Research Project (2018-2019), Eötvös Loránd Tudományegyetem
European Doctorate in Teacher Education (2016-2019), Eötvös Loránd Tudományegyetem, Innsbrucki Egyetem, Masaryk Egyetem, Alsó-Sziléziai Egyetem, Lisszaboni Egyetem
A pedagógusprofesszió hazai megújításának esélyei a mesterpedagógus-programok tükrében (2016-2019), Eötvös Loránd Tudományegyetem
A tanulási stílus és a logikus gondolkodás közötti kapcsolat vizsgálata (2013-2015), Óbudai Egyetem
Oktatásszervezés, tudományszervezés
Időszak
Funkció vagy tevékenység
2023
36. Országos Tudományos Diákköri Konferencia, Humán Tudományi Szekció, határon túli résztvevőkért felelős munkatárs
2022-től
Kari Tudományos Diákköri Tanács munkájában való részvétel
2017-2019
Nemzetközi kutatási projekt keretében ellátott disszeminációs tevékenység (European Doctorate in Teacher Education)
2018
XVIII. Országos Neveléstudományi Konferencia, szervezőbizottsági tag
Nyelvtudás
Nyelv
Nyelvtudás szintje és fajtája
angol
C1
szerb
B2
német
A2
Díjak és kitüntetések
Díj vagy kitüntetés neve
Kiadó intézmény
Elnyerés éve
Sapere Aude Junior díj
Eötvös Loránd Tudományegyetem
2018
Tagság tudományos társaságokban
Szervezet neve
Betöltött funkció
Tanárképzők Szövetsége (TKSZ)
tag
Association for Teacher Education in Europe (ATEE)
tag
Vendégoktatás és kutatóutak külföldi intézményekben
Időszak
Intézmény
Tevékenység
2017. szeptember - 2018. március
Innsbrucki Egyetem
kutatómunka
Doktori témavezetések
Doktori hallgató neve, intézmény
Kutatási téma / Disszertáció címe
Védés éve
Aigerim Kozhabergenova, ELTE, Neveléstudományi Doktori Iskola
Független idézők összesen: 57 Tudományos közlemények összesen:
30
Könyvek
2022 : Erika Juhász ; Daniel Lajčin ; Igor Marks ; Csilla Pesti ; Viola Tamášová ; Roman Tandlich - Innovation in current educational practice and its management STS Science Centre Ltd. - London, Egyesült Királyság / Anglia Egyéb URL: https://www.dti.sk/data/files/file-1667975285-636b487562af4.pdf
Teljes dokumentum: https://www.szaktars.hu/harmattan/view/szivak-judit-pesti-csilla-a-pedagogusprofesszio-hazai-megujitasanak-eselyei-a-mesterpedagogus-programok-tukreben-2020/?pg=41&layout=s pp. 41 - 44.
2020 : Pesti Csilla ; Deisi Yunga ; Saád Judit - A quantitative inquiry into school-university partnerships in international and Hungarian contexts
2020 : Pesti Csilla ; Kovacs Helena ; Saád Judit ; Khin Khin Thant Sin ; Deisi Yunga - A literature review with a strong systematic aspect of school-university partnerships
Teljes dokumentum: https://www.szaktars.hu/harmattan/view/szivak-judit-pesti-csilla-a-pedagogusprofesszio-hazai-megujitasanak-eselyei-a-mesterpedagogus-programok-tukreben-2020/?pg=119&layout=s pp. 119 - 145.
2019 : Pesti Csilla - The evolution of teacher education programmes in different countries with a special focus on the role of practicum in developing teacher competences
2018 : Nagy Krisztina ; Rapos Nóra ; Pesti Csilla - The role of training programs in the preparation for authonomy in reflection of continous professional development
2017 : Dev Raj Paneru ; Shaima Muhammad ; Kinley Seden ; Szelei Nikolett ; Pesti Csilla ; Deis Yunga ; Wiktor Bernard - Transformative teacher learning: An analysis of transformative dimensions and relevance
Title: Dr. Gender: female Year of Birth: 1986 Place of Birth: Subotica Email-address(es): Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. Office Phone Number: -
Doctoral Studies Year of Doctoral Defence (PhD): 2019 Discipline: Education (Educational Research) Title of Thesis: The evolution of teacher education programs in different countries with a special focus on the role of practicum in developing teacher competences Issuing Institution: Eötvös Loránd University, Budapest
MA Studies Year of Obtaining the MA Degree: 2014 Discipline(s): MA Teacher of Engineering Issuing Institution: Óbuda University
Further Studies and Qualifications
Institution
Qualification
Year of Obtaining the Qualification
University of Innsbruck
PhD
2019
Subotica Tech - College of Applied Sciences
BSc in Engineering (IT)
2012
Employment Current Employer: Károli Gáspár University of the Reformed Church in Hungary Faculty: Faculty of Humanities Institute: Teacher Training Center Current Position(s): Assistant professor
Previous Employer: Eötvös Loránd University, Budapest Previous Position Held: Assistant research fellow
Areas of Research and Teaching
Teacher education and teacher education research;
Digital education;
Research-based teacher education;
European context of teacher education
Career socialization in teacher education
Pedagogical aspects of teaching and learning
Membership in Research Groups and Projects
Comparative analysis of teacher educational programmes - from educational policy to practice (2022-2024), Károli Gáspár University of the Reformed Church in Hungary
Managerial competences and innovations in current educational practice (2020-2021), Károli Gáspár University of the Reformed Church in Hungary
School-University Partnership Research Project (2018-2019), Eötvös Loránd University, Budapest
European Doctorate in Teacher Education (2016-2019), Eötvös Loránd University, Budapest; University of Innsbruck, Innsbruck; Uiversity of Lisbon, Lisbon; University of Lower Silesia, Wrocław; Masaryk University, Brno
Opportunities for renewal of the teaching profession in Hungary in the light of master teachers’ programmes [A pedagógusprofesszió hazai megújításának esélyei a mesterpedagógus-programok tükrében] (2016-2019), Eötvös Loránd University, Budapest
Research on the relationship of learning style and logical thinking [A tanulási stílus és a logikus gondolkodás közötti kapcsolat vizsgálata] (2013-2015), Óbuda University
Educational Functions, Curriculum Development and Other Teaching-Related Activities
Number of independent citations : 57 Number of scientific publications:
30
Books
2022 : Erika Juhász ; Daniel Lajčin ; Igor Marks ; Csilla Pesti ; Viola Tamášová ; Roman Tandlich - Innovation in current educational practice and its management STS Science Centre Ltd. - London, Egyesült Királyság / Anglia Egyéb URL: https://www.dti.sk/data/files/file-1667975285-636b487562af4.pdf
Teljes dokumentum: https://www.szaktars.hu/harmattan/view/szivak-judit-pesti-csilla-a-pedagogusprofesszio-hazai-megujitasanak-eselyei-a-mesterpedagogus-programok-tukreben-2020/?pg=41&layout=s pp. 41 - 44.
2020 : Pesti Csilla ; Deisi Yunga ; Saád Judit - A quantitative inquiry into school-university partnerships in international and Hungarian contexts
2020 : Pesti Csilla ; Kovacs Helena ; Saád Judit ; Khin Khin Thant Sin ; Deisi Yunga - A literature review with a strong systematic aspect of school-university partnerships
Teljes dokumentum: https://www.szaktars.hu/harmattan/view/szivak-judit-pesti-csilla-a-pedagogusprofesszio-hazai-megujitasanak-eselyei-a-mesterpedagogus-programok-tukreben-2020/?pg=119&layout=s pp. 119 - 145.
2019 : Pesti Csilla - The evolution of teacher education programmes in different countries with a special focus on the role of practicum in developing teacher competences
2018 : Nagy Krisztina ; Rapos Nóra ; Pesti Csilla - The role of training programs in the preparation for authonomy in reflection of continous professional development
2017 : Dev Raj Paneru ; Shaima Muhammad ; Kinley Seden ; Szelei Nikolett ; Pesti Csilla ; Deis Yunga ; Wiktor Bernard - Transformative teacher learning: An analysis of transformative dimensions and relevance