Pesti Csilla
Cím: Dr.
Nem: nő
Születési év: 1986
Születési hely: Szabadka
Email-cím(ek): Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Hivatali telefonszám: -
Doktori tanulmányok
Doktori (PhD) védés éve: 2019
Tudományág: neveléstudomány
Disszertáció címe: The evolution of teacher education programs in different countries with a special focus on the role of practicum in developing teacher competences
Oklevelet kiállító intézmény: Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar, Neveléstudományi Doktori Iskola
MA-tanulmányok
MA-fokozat megszerzésének éve: 2014
Tudományág(ak): -
Oklevelet kiállító intézmény: Óbudai Egyetem
Egyéb tanulmányok és képesítések
Intézmény |
Képesítés |
Év |
Innsbrucki Egyetem |
PhD
|
2019 |
Szabadkai Műszaki Szakfőiskola, Szabadka, Szerbia |
Mérnök informatikus
|
2012 |
Munkatapasztalat
Jelenlegi munkaadó: Károli Gáspár Református Egyetem
Kar: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézet: Tanárképző Központ
Beosztás: egyetemi adjunktus
Korábbi munkaadó: Eötvös Loránd Tudományegyetem
Beosztás: tudományos segédmunkatárs
Kutatási és oktatási szakterületek
- Tanárképzés és tanárképzés-kutatás;
- Digitális oktatás;
- Kutatásalapú tanárképzés;
- A tanárképzés európai kontextusa
- Pályaszocializáció a tanárképzésben
- Tanítási és tanulási folyamatok pedagógiai aspektusai
Tudományos kutatócsoportban vagy projektben való részvétel
- Tanárképzési programok nemzetközi összehasonlító elemzése: Az oktatáspolitikától a gyakorlatig (2022-2024), Károli Gáspár Református Egyetem
- Managerial competences and innovations in current educational practice (2020-2021), Károli Gáspár Református Egyetem
- School-University Partnership Research Project (2018-2019), Eötvös Loránd Tudományegyetem
- European Doctorate in Teacher Education (2016-2019), Eötvös Loránd Tudományegyetem, Innsbrucki Egyetem, Masaryk Egyetem, Alsó-Sziléziai Egyetem, Lisszaboni Egyetem
- A pedagógusprofesszió hazai megújításának esélyei a mesterpedagógus-programok tükrében (2016-2019), Eötvös Loránd Tudományegyetem
- A tanulási stílus és a logikus gondolkodás közötti kapcsolat vizsgálata (2013-2015), Óbudai Egyetem
Oktatásszervezés, tudományszervezés
Időszak |
Funkció vagy tevékenység |
2023
|
36. Országos Tudományos Diákköri Konferencia, Humán Tudományi Szekció, határon túli résztvevőkért felelős munkatárs
|
2022-től
|
Kari Tudományos Diákköri Tanács munkájában való részvétel
|
2017-2019 |
Nemzetközi kutatási projekt keretében ellátott disszeminációs tevékenység (European Doctorate in Teacher Education)
|
2018 |
XVIII. Országos Neveléstudományi Konferencia, szervezőbizottsági tag
|
Nyelvtudás
Nyelv |
Nyelvtudás szintje és fajtája |
angol |
C1
|
szerb |
B2
|
német |
A2
|
Díjak és kitüntetések
Díj vagy kitüntetés neve |
Kiadó intézmény |
Elnyerés éve |
Sapere Aude Junior díj
|
Eötvös Loránd Tudományegyetem |
2018 |
Tagság tudományos társaságokban
Szervezet neve |
Betöltött funkció |
Tanárképzők Szövetsége (TKSZ)
|
tag |
Association for Teacher Education in Europe (ATEE)
|
tag |
Vendégoktatás és kutatóutak külföldi intézményekben
Időszak |
Intézmény |
Tevékenység |
2017. szeptember - 2018. március
|
Innsbrucki Egyetem |
kutatómunka |
Doktori témavezetések
Doktori hallgató neve, intézmény |
Kutatási téma / Disszertáció címe |
Védés éve |
Aigerim Kozhabergenova, ELTE, Neveléstudományi Doktori Iskola |
Preparation of Economics Teachers in Kazakhstan |
Védés várható ideje: 2024 |
Opponencia doktori védéseken
Doktori hallgató neve, intézmény |
Kutatási téma / Disszertáció címe |
Védés éve |
- |
- |
- |
Publikációs lista
(MTMT)
Független idézők összesen: 82
Könyvek
- 2022 : Erika Juhász ; Daniel Lajčin ; Igor Marks ; Csilla Pesti ; Viola Tamášová ; Roman Tandlich - Innovation in current educational practice and its management
STS Science Centre Ltd. - London, Egyesült Királyság / Anglia
Egyéb URL: https://www.dti.sk/data/files/file-1667975285-636b487562af4.pdf
Szerkesztett kötetek
- 2020 : Szivák Judit (Szerk.); Pesti Csilla (Szerk.) - A pedagógusprofesszió hazai megújításának esélyei a mesterpedagógus-programok tükrében
ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar (ELTE PPK) - Budapest, Magyarország
ISBN: 9789634146445
Folyóiratcikkek
- 2024 : Buda András ; Pesti Csilla - Gamification Solution in Teacher Education
ACTA EDUCATIONIS GENERALIS 14 : 2 Paper: 10.2478/atd-2024-0008 (2024)
DOI: 10.2478/atd-2024-0008
- 2022 : Kopp Erika ; Pesti Csilla - Organizational Learning and Resilience in Hungarian Schools During COVID-19 Distance Education – Study of two cases
EUROPEAN JOURNAL OF TEACHER EDUCATION 2022 : dec 05 pp. 1-20. , 20 p. (2022)
DOI: 10.1080/02619768.2022.2154205
- 2022 : Kozhabergenova Aigerim ; Pesti Csilla ; Kopp Erika - From teaching economics as a subject to entrepreneurial competencies in the Post-Soviet countries
REVISTA DE STIINTELE EDUCATIEI / JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES 23 : 1 (45) pp. 103-112. , 10 p. (2022)
DOI: 10.35923/JES.2022.1.07
- 2021 : Pesti Csilla ; TAMÁŠOVÁ Viola ; LAJČIN Daniel ; Bodonyi Edit - University-industry collaboration as a drive for innovation in Europe - A literature review with a systematic approach
AD ALTA-JOURNAL OF INTERDISCIPLINARY RESEARCH 11 : 2 pp. 41-46. , 6 p. (2021)
DOI: 10.33543/11024146
- 2020 : Szivák Judit ; Kálmán Orsolya ; Pesti Csilla ; Rapos Nóra ; Vámos Ágnes - A pedagógus professzió hazai megújításának esélyei a mesterpedagógus programok tükrében
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 30 : 10 pp. 3-24. , 22 p. (2020)
DOI: 10.14232/ISKKULT.2020.10.3
- 2020 : Chrappán Magdolna ; Kopp Erika ; Pesti Csilla - Initial teacher education in Hungary: issues, policies, practices
EASTERN EUROPEAN JOURNAL OF TRANSNATIONAL RELATIONS 4 : 1 pp. 49-74. , 26 p. (2020)
DOI: 10.15290/eejtr.2020.04.01.03
- 2018 : Pesti Csilla ; Győri János ; Kopp Erika - Ausztria tanárképzési rendszere
PEDAGÓGUSKÉPZÉS 2018 : 1-4 pp. 112-126. , 15 p. (2018)
DOI: 10.37205/TEL-hun.2018.1-4.11
- 2018 : Pesti Csilla ; Győri János ; Kopp Erika - Student Teachers as Future Researchers: How do Hungarian and Austrian Initial Teacher Education Systems Address the issue of Teachers as Researchers?
CENTER FOR EDUCATIONAL POLICY STUDIES JOURNAL 8 : 3 pp. 35-57. , 23 p. (2018)
DOI: 10.26529/cepsj.518
- 2017 : Pesti Csilla - Európai doktori tanulmányok a tanárképzés területén: átformáló tanári tanulás a jobb tanulói tanulásért egy kialakuló európai kontextusban
PEDAGÓGUSKÉPZÉS 16 (44) : 1-4 pp. 102-110. , 9 p. (2017)
DOI: 10.37205/TEL-hun.2017.1-4.11
- 2017 : Pesti Csilla ; Rapos Nóra ; Nagy Krisztina ; Bohán Mariann - Analysis of Learning Outcome-based Teacher Training Programmes – Development Experiences in Hungary
ACTA PAEDAGOGICA VILNENSIA 2017 : 38 pp. 58-76. , 19 p. (2017)
DOI: 10.15388/ActPaed.2017.38.10791
Könyvrészletek
- 2023 : Pesti Csilla ; Bodonyi Edit - A comparative study of teacher education programmes: The case of two universities from Hungary and Austria
pp. 53 - . - 2022 : Kopp Erika ; Pesti Csilla - Tanárképzési curriculumok nemzetközi összehasonlítása
Teljes dokumentum: https://openaccess.hu/resolve?urn=urn:arc_000134:0207
pp. 207 - 227. - 2021 : Viola Tamášová ; Igor Marks ; Csilla Pesti - Vybrané otázky celoživotného vzdelávania a inovácie na trhu práce
pp. 95 - 110. - 2021 : Pesti Csilla - BECOMING a teacher educator during the Covid-19 pandemic
pp. - . - 2020 : Fehérvári Anikó ; Széll Krisztián ; Pesti Csilla - Módszertan
Teljes dokumentum: https://www.szaktars.hu/harmattan/view/szivak-judit-pesti-csilla-a-pedagogusprofesszio-hazai-megujitasanak-eselyei-a-mesterpedagogus-programok-tukreben-2020/?pg=41&layout=s
pp. 41 - 44. - 2020 : Pesti Csilla ; Deisi Yunga ; Saád Judit - A quantitative inquiry into school-university partnerships in international and Hungarian contexts
Repozitóriumban: https://edit.elte.hu/xmlui/static/pdf-viewer-master/external/pdfjs-2.1.266-dist/web/viewer.html?file=https://edit.elte.hu/xmlui/bitstream/handle/10831/50583/School-University%20partnership%20-%20insights%20from%20an%20international%20doctorate%20progra...
pp. 36 - 54. - 2020 : Pesti Csilla ; Kovacs Helena ; Saád Judit ; Khin Khin Thant Sin ; Deisi Yunga - A literature review with a strong systematic aspect of school-university partnerships
Repozitóriumban: https://edit.elte.hu/xmlui/static/pdf-viewer-master/external/pdfjs-2.1.266-dist/web/viewer.html?file=https://edit.elte.hu/xmlui/bitstream/handle/10831/50583/School-University%20partnership%20-%20insights%20from%20an%20international%20doctorate%20progra...
pp. 23 - 35. - 2020 : Szivák Judit ; Pesti Csilla - A mesterpedagógusok tervezett tudásmegosztó tevékenységei
Teljes dokumentum: https://www.szaktars.hu/harmattan/view/szivak-judit-pesti-csilla-a-pedagogusprofesszio-hazai-megujitasanak-eselyei-a-mesterpedagogus-programok-tukreben-2020/?pg=119&layout=s
pp. 119 - 145. - 2019 : Pesti Csilla - The evolution of teacher education programmes in different countries with a special focus on the role of practicum in developing teacher competences
pp. 136 - 147. - 2018 : Nagy Krisztina ; Rapos Nóra ; Pesti Csilla - Van-e közös vízió?
Magyarországi osztatlan tanárképzési programok összehasonlító vizsgálata
Teljes dokumentum: https://www.nye.hu/sites/default/files/u5/KFI/onk.pdf#page=87
pp. 86 - 98. - 2018 : Nagy Krisztina ; Rapos Nóra ; Pesti Csilla - The role of training programs in the preparation for authonomy in reflection of continous professional development
Teljes dokumentum: https://openaccess.hu/resolve?urn=urn:arc_000904:0202
pp. 201 - 217. - 2017 : Dev Raj Paneru ; Shaima Muhammad ; Kinley Seden ; Szelei Nikolett ; Pesti Csilla ; Deis Yunga ; Wiktor Bernard - Transformative teacher learning: An analysis of transformative dimensions and relevance
pp. 15 - . - 2017 : Paneru D. R. ; Muhammad S. ; Seden K. ; Szelei N. ; Pesti C. ; Deisi C. Yunga-Godoy ; Bernad W. - TRANSFORMATIVE TEACHER LEARNING
pp. 15 - 34. - 2015 : Pesti Csilla - Empirikus kutatások a Vajdaságban
pp. 7 - 19. - 2015 : Pesti Csilla - Vajdasági magyar középiskolások logikus gondolkodásának vizsgálata
pp. 61 - 96. - 2014 : Pesti Csilla - A logikus gondolkodás fejlettségének vizsgálata vajdasági magyar középiskolások körében
pp. 88 - 105. - 2014 : Pesti Csilla - A logikus gondolkodás fejlettségének vizsgálata vajdasági magyar középiskolások körében
Egyéb katalógus: http://konyvtar.ksh.hu/cgi763?session=62759668&infile=details.glu&loid=1396238&rs=2523462&hitno=-1
pp. 103 - 116.
Konferenciaközlemények
- 2023 : Pesti Csilla - Tanárszakos hallgatók mint kutatók
- 2014 : Tóth Péter ; Pásztor Krisztina ; Pejić Aleksandar ; Pesti Csilla - A tanulástámogató oktatás indikátorai
Csilla Pesti
Title: Dr.
Gender: female
Year of Birth: 1986
Place of Birth: Subotica
Email-address(es): Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Office Phone Number: -
Doctoral Studies
Year of Doctoral Defence (PhD): 2019
Discipline: Education (Educational Research)
Title of Thesis: The evolution of teacher education programs in different countries with a special focus on the role of practicum in developing teacher competences
Issuing Institution: Eötvös Loránd University, Budapest
MA Studies
Year of Obtaining the MA Degree: 2014
Discipline(s): MA Teacher of Engineering
Issuing Institution: Óbuda University
Further Studies and Qualifications
Institution |
Qualification |
Year of Obtaining the Qualification |
University of Innsbruck |
PhD |
2019 |
Subotica Tech - College of Applied Sciences |
BSc in Engineering (IT) |
2012 |
Employment
Current Employer: Károli Gáspár University of the Reformed Church in Hungary
Faculty: Faculty of Humanities
Institute: Teacher Training Center
Current Position(s): Assistant professor
Previous Employer: Eötvös Loránd University, Budapest
Previous Position Held: Assistant research fellow
Areas of Research and Teaching
- Teacher education and teacher education research;
- Digital education;
- Research-based teacher education;
- European context of teacher education
- Career socialization in teacher education
- Pedagogical aspects of teaching and learning
Membership in Research Groups and Projects
- Comparative analysis of teacher educational programmes - from educational policy to practice (2022-2024), Károli Gáspár University of the Reformed Church in Hungary
- Managerial competences and innovations in current educational practice (2020-2021), Károli Gáspár University of the Reformed Church in Hungary
- School-University Partnership Research Project (2018-2019), Eötvös Loránd University, Budapest
- European Doctorate in Teacher Education (2016-2019), Eötvös Loránd University, Budapest; University of Innsbruck, Innsbruck; Uiversity of Lisbon, Lisbon; University of Lower Silesia, Wrocław; Masaryk University, Brno
- Opportunities for renewal of the teaching profession in Hungary in the light of master teachers’ programmes [A pedagógusprofesszió hazai megújításának esélyei a mesterpedagógus-programok tükrében] (2016-2019), Eötvös Loránd University, Budapest
- Research on the relationship of learning style and logical thinking [A tanulási stílus és a logikus gondolkodás közötti kapcsolat vizsgálata] (2013-2015), Óbuda University
Educational Functions, Curriculum Development and Other
Teaching-Related Activities
Period |
Function or Activity |
2023 |
36. Scientific Students' Associations Conference (Humanities Section) - responsible for supporting foreign participants
|
2017-2019 |
Dissemination in an international research project (European Doctorate in Teacher Education)
|
2018 |
XVIII. National Conference on Education, organizing committee member
|
Language Skills
Language |
Level and Kind of Proficiency |
English |
C1
|
Serbian |
B2
|
German |
A2
|
Honours, Distinctions, and Prizes
Name of Distinction |
Issuing Institution |
Year of Issuing |
Sapere Aude Junior award |
Eötvös Loránd University, Budapest
|
2018 |
Membership in Academic Societies
Name of Organization |
Function (if any) |
Association of Teacher Educators
|
member
|
Association for Teacher Education in Europe (ATEE)
|
member
|
Guest Professorships and Research Fellowships in Foreign
Institutions
Period |
Institution |
Activities |
September 2017 - March 2018 |
University of Innsbruck |
Research-related activities, dissemination
|
Promotorship in Doctoral Studies
Name of Doctoral Student, Institution |
Research Topic / Title of Dissertation |
Year of Defence (if applicable) |
- |
- |
- |
Opponentship in Doctoral Defences
Name of Doctoral Student, Institution |
Title of Dissertation |
Year of Defence |
Aigerim Kozhabergenova, ELTE, Neveléstudományi Doktori Iskola |
Preparation of Economics Teachers in Kazakhstan |
In progress |
List of Publications
(MTMT)
Number of independent citations : 82
Books
- 2022 : Erika Juhász ; Daniel Lajčin ; Igor Marks ; Csilla Pesti ; Viola Tamášová ; Roman Tandlich - Innovation in current educational practice and its management
STS Science Centre Ltd. - London, Egyesült Királyság / Anglia
Egyéb URL: https://www.dti.sk/data/files/file-1667975285-636b487562af4.pdf
Edited volumes
- 2020 : Szivák Judit (eds.); Pesti Csilla (eds.) - A pedagógusprofesszió hazai megújításának esélyei a mesterpedagógus-programok tükrében
ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar (ELTE PPK) - Budapest, Magyarország
ISBN: 9789634146445
Journal articles
- 2024 : Buda András ; Pesti Csilla - Gamification Solution in Teacher Education
ACTA EDUCATIONIS GENERALIS 14 : 2 Paper: 10.2478/atd-2024-0008 (2024)
DOI: 10.2478/atd-2024-0008
- 2022 : Kopp Erika ; Pesti Csilla - Organizational Learning and Resilience in Hungarian Schools During COVID-19 Distance Education – Study of two cases
EUROPEAN JOURNAL OF TEACHER EDUCATION 2022 : dec 05 pp. 1-20. , 20 p. (2022)
DOI: 10.1080/02619768.2022.2154205
- 2022 : Kozhabergenova Aigerim ; Pesti Csilla ; Kopp Erika - From teaching economics as a subject to entrepreneurial competencies in the Post-Soviet countries
REVISTA DE STIINTELE EDUCATIEI / JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES 23 : 1 (45) pp. 103-112. , 10 p. (2022)
DOI: 10.35923/JES.2022.1.07
- 2021 : Pesti Csilla ; TAMÁŠOVÁ Viola ; LAJČIN Daniel ; Bodonyi Edit - University-industry collaboration as a drive for innovation in Europe - A literature review with a systematic approach
AD ALTA-JOURNAL OF INTERDISCIPLINARY RESEARCH 11 : 2 pp. 41-46. , 6 p. (2021)
DOI: 10.33543/11024146
- 2020 : Szivák Judit ; Kálmán Orsolya ; Pesti Csilla ; Rapos Nóra ; Vámos Ágnes - A pedagógus professzió hazai megújításának esélyei a mesterpedagógus programok tükrében
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 30 : 10 pp. 3-24. , 22 p. (2020)
DOI: 10.14232/ISKKULT.2020.10.3
- 2020 : Chrappán Magdolna ; Kopp Erika ; Pesti Csilla - Initial teacher education in Hungary: issues, policies, practices
EASTERN EUROPEAN JOURNAL OF TRANSNATIONAL RELATIONS 4 : 1 pp. 49-74. , 26 p. (2020)
DOI: 10.15290/eejtr.2020.04.01.03
- 2018 : Pesti Csilla ; Győri János ; Kopp Erika - Ausztria tanárképzési rendszere
PEDAGÓGUSKÉPZÉS 2018 : 1-4 pp. 112-126. , 15 p. (2018)
DOI: 10.37205/TEL-hun.2018.1-4.11
- 2018 : Pesti Csilla ; Győri János ; Kopp Erika - Student Teachers as Future Researchers: How do Hungarian and Austrian Initial Teacher Education Systems Address the issue of Teachers as Researchers?
CENTER FOR EDUCATIONAL POLICY STUDIES JOURNAL 8 : 3 pp. 35-57. , 23 p. (2018)
DOI: 10.26529/cepsj.518
- 2017 : Pesti Csilla - Európai doktori tanulmányok a tanárképzés területén: átformáló tanári tanulás a jobb tanulói tanulásért egy kialakuló európai kontextusban
PEDAGÓGUSKÉPZÉS 16 (44) : 1-4 pp. 102-110. , 9 p. (2017)
DOI: 10.37205/TEL-hun.2017.1-4.11
- 2017 : Pesti Csilla ; Rapos Nóra ; Nagy Krisztina ; Bohán Mariann - Analysis of Learning Outcome-based Teacher Training Programmes – Development Experiences in Hungary
ACTA PAEDAGOGICA VILNENSIA 2017 : 38 pp. 58-76. , 19 p. (2017)
DOI: 10.15388/ActPaed.2017.38.10791
Book chapters
- 2023 : Pesti Csilla ; Bodonyi Edit - A comparative study of teacher education programmes: The case of two universities from Hungary and Austria
pp. 53 - . - 2022 : Kopp Erika ; Pesti Csilla - Tanárképzési curriculumok nemzetközi összehasonlítása
Teljes dokumentum: https://openaccess.hu/resolve?urn=urn:arc_000134:0207
pp. 207 - 227. - 2021 : Viola Tamášová ; Igor Marks ; Csilla Pesti - Vybrané otázky celoživotného vzdelávania a inovácie na trhu práce
pp. 95 - 110. - 2021 : Pesti Csilla - BECOMING a teacher educator during the Covid-19 pandemic
pp. - . - 2020 : Fehérvári Anikó ; Széll Krisztián ; Pesti Csilla - Módszertan
Teljes dokumentum: https://www.szaktars.hu/harmattan/view/szivak-judit-pesti-csilla-a-pedagogusprofesszio-hazai-megujitasanak-eselyei-a-mesterpedagogus-programok-tukreben-2020/?pg=41&layout=s
pp. 41 - 44. - 2020 : Pesti Csilla ; Deisi Yunga ; Saád Judit - A quantitative inquiry into school-university partnerships in international and Hungarian contexts
Repozitóriumban: https://edit.elte.hu/xmlui/static/pdf-viewer-master/external/pdfjs-2.1.266-dist/web/viewer.html?file=https://edit.elte.hu/xmlui/bitstream/handle/10831/50583/School-University%20partnership%20-%20insights%20from%20an%20international%20doctorate%20progra...
pp. 36 - 54. - 2020 : Pesti Csilla ; Kovacs Helena ; Saád Judit ; Khin Khin Thant Sin ; Deisi Yunga - A literature review with a strong systematic aspect of school-university partnerships
Repozitóriumban: https://edit.elte.hu/xmlui/static/pdf-viewer-master/external/pdfjs-2.1.266-dist/web/viewer.html?file=https://edit.elte.hu/xmlui/bitstream/handle/10831/50583/School-University%20partnership%20-%20insights%20from%20an%20international%20doctorate%20progra...
pp. 23 - 35. - 2020 : Szivák Judit ; Pesti Csilla - A mesterpedagógusok tervezett tudásmegosztó tevékenységei
Teljes dokumentum: https://www.szaktars.hu/harmattan/view/szivak-judit-pesti-csilla-a-pedagogusprofesszio-hazai-megujitasanak-eselyei-a-mesterpedagogus-programok-tukreben-2020/?pg=119&layout=s
pp. 119 - 145. - 2019 : Pesti Csilla - The evolution of teacher education programmes in different countries with a special focus on the role of practicum in developing teacher competences
pp. 136 - 147. - 2018 : Nagy Krisztina ; Rapos Nóra ; Pesti Csilla - Van-e közös vízió?
Magyarországi osztatlan tanárképzési programok összehasonlító vizsgálata
Teljes dokumentum: https://www.nye.hu/sites/default/files/u5/KFI/onk.pdf#page=87
pp. 86 - 98. - 2018 : Nagy Krisztina ; Rapos Nóra ; Pesti Csilla - The role of training programs in the preparation for authonomy in reflection of continous professional development
Teljes dokumentum: https://openaccess.hu/resolve?urn=urn:arc_000904:0202
pp. 201 - 217. - 2017 : Dev Raj Paneru ; Shaima Muhammad ; Kinley Seden ; Szelei Nikolett ; Pesti Csilla ; Deis Yunga ; Wiktor Bernard - Transformative teacher learning: An analysis of transformative dimensions and relevance
pp. 15 - . - 2017 : Paneru D. R. ; Muhammad S. ; Seden K. ; Szelei N. ; Pesti C. ; Deisi C. Yunga-Godoy ; Bernad W. - TRANSFORMATIVE TEACHER LEARNING
pp. 15 - 34. - 2015 : Pesti Csilla - Empirikus kutatások a Vajdaságban
pp. 7 - 19. - 2015 : Pesti Csilla - Vajdasági magyar középiskolások logikus gondolkodásának vizsgálata
pp. 61 - 96. - 2014 : Pesti Csilla - A logikus gondolkodás fejlettségének vizsgálata vajdasági magyar középiskolások körében
pp. 88 - 105. - 2014 : Pesti Csilla - A logikus gondolkodás fejlettségének vizsgálata vajdasági magyar középiskolások körében
Egyéb katalógus: http://konyvtar.ksh.hu/cgi763?session=62759668&infile=details.glu&loid=1396238&rs=2523462&hitno=-1
pp. 103 - 116.
Papers in conference proceedings
- 2023 : Pesti Csilla - Tanárszakos hallgatók mint kutatók
- 2014 : Tóth Péter ; Pásztor Krisztina ; Pejić Aleksandar ; Pesti Csilla - A tanulástámogató oktatás indikátorai