Tisztelt Hallgatóink!
Bizonyára már értesültek róla, hogy a koronavírus kérdésének kezelésére létrehozott egyetemi ad hoc bizottság döntése alapján a Tanulmányi Osztály személyes ügyfélfogadása 2020. március 6-tól határozatlan ideig szünetel.
Kérjük, hogy térjenek át az elektronikus ügyintézésre és a Tanulmányi Osztály ügyintézőit, kollégáit levélben, illetve telefonon keressék a Tanulmányi Osztály hivatalos elérhetőségeinek valamelyikén
Kérjük, hogy kérelmeiket, kérdéseiket e-mailen legyenek szívesek megküldeni. Az eddig papír alapon, személyesen leadott kérvényeket kérjük, hogy aláírva, dátummal ellátva, szkennelve legyenek kedvesek megküldeni.
Hallgatói jogviszonyigazolást (magyar-angol), kreditigazolást (angol és magyar), tárgylista igazolást, abszolutórium igazolást, ideiglenes diákigazolványt elektronikusan áll módunkban megküldeni, vagy amennyiben csak papíralapon megfelelő, úgy a porta melletti TO-s fachba tudjuk betenni. Ez esetben a portásnak kell jeleznie, hogy a TO küldeményt helyezett el az Önök nevére. Továbbá minden igazolást postai úton is meg tudunk küldeni, amennyiben az is megfelel Önöknek (kizárólag tértivevényes ajánlott küldeményként).
Diákigazolvány-matrica, oklevél és oklevél melléklet kiadása, illetve elkészült szakdolgozat (kötött) és szakdolgozati témabejelentő átvétele ezen a héten szünetel.
Dolgozunk az új eljárásrend kialakításán, annak érdekében, hogy a jövő héttől ismételten tudjunk minden dokumentumot kiadni és elfogadni. Addig is szíves türelmüket és megértésüket kérjük.
Felhívom figyelmüket:
- A 2019/2020. tanév I. félévének diákigazolvány matricája március 31-ig érvényes!
- A kötött szakdolgozat, szakdolgozati portfólió és a CD leadásának végső határideje március 31. (kedd).
- Osztatlan tanári mesterképzésen a kötött szakdolgozatok és a CD leadásának végső határideje osztatlan tanári mesterképzésen április 30. (csütörtök).
- Szakdolgozati témabejelentés (alapképzésben, 4 féléves mesterképzésben, szakirányú továbbképzésekben) TVSz. 77. §. (4) bek. határideje május 15.
Akik az elmúlt két hétben koronavírussal fertőzött országban jártak, és – eleget téve a kérésünknek – nem látogatják az órákat, azokat hátrány nem érheti. Kérjük, hogy ez esetben szíveskedjenek az érintett oktatónak (és másolatban az intézeti ügyintézőnek) e-mailt írni, tájékoztatva őket arról, hogy meddig maradnak távol. Ez esetben a távolmaradásuk igazolt hiányzásnak minősítjük. FIGYELEM! Távolmaradásukat bejelentő levelükhöz feltétlenül csatoljanak valamilyen dokumentumot, amellyel igazolják a külföldi tartózkodásukat és annak időpontját (repülőjegy, beszállókártya, vonatjegy, szállásról számla, külföldi üzemanyagszámla stb.). Csak akkor áll módunkban a hiányzást igazoltnak tekinteni, ha a külföldi tartózkodásukat igazolták!
A változásokról Neptun-üzenetben folyamatosan tájékoztatni fogjuk Önöket!
Szíves együttműködésüket és megértésüket KÖSZÖNJÜK!
Üdvözlettel:
KRE BTK Tanulmányi Osztály