Cím: PhD
Nem: Nő
Születési hely: Budapest, Magyarország
Email-cím(ek): Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Hivatali telefonszám: +36/1/430-2342
Fogadóóra: Csütörtök 12.30 - 14.00 - Előzetes (e-mailes) egyeztetés szerint
Doktori tanulmányok
Doktori (PhD) védés éve: 2018
Tudományág: Neveléstudomány
Disszertáció címe: A mentori kompetenciák attitűd-komponensei
Oklevelet kiállító intézmény: ELTE
MA-tanulmányok
MA-fokozat megszerzésének éve: 1998
Tudományág(ak): Bölcsészettudomány, angol nyelvtanár
Oklevelet kiállító intézmény: ELTE BTK
MA-fokozat megszerzésének éve: 1986
Tudományág(ak): Bölcsészettudomány, magyar nyelv- és irodalomtanár
Oklevelet kiállító intézmény: ELTE BTK
Egyéb tanulmányok és képesítések
Intézmény | Képesítés | Év |
Károli Gáspár Református Egyetem | Szupervizor | 2021 |
Károli Gáspár Református Egyetem | Pedagógus szakvizsga | 2007 |
Károli Gáspár Református Egyetem | Mentálhigiénés szakember | 2005 |
CSAGYI - IM | Mediátor | 2003 |
Munkatapasztalat
Jelenlegi munkaadó: Károli Gáspár Református Egyetem
Kar: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézet:Pszichológiai Intézet
Tanszék: Pszichológiai Továbbképző Központ
Beosztás: Egyetemi docens
Korábbi munkaadó: Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet
Beosztás: Pedagógiai fejlesztő
Egyéb korábbi munkaadó: Nemzeti Család- és Szociálpolitikai Intézet
Beosztás: Tanácsadó
Kutatási és oktatási szakterületek
Mentálhigiéné, lelki egészségfejlesztés
Online tanácsadás
Pályakezdő pedagógusok bevezető programjai, gyakornoki programok
Mentorálás
Mediáció
Tudományos kutatócsoportban vagy projektben való részvétel
2020 - Innovációk a pedagógusképzésben és a köznevelésben kutatócsoport, KRE BTK Tanárképző Központ
2018 - Országos kompetenciamérés kutatócsoport, KRE BTK PI
2018 - 2020 - A tanulói lemorzsolódással veszélyeztetett intézmények támogatása - EFOP-3.1.5-16-2016-00001
2013-2015 - Pedagógusképzés támogatása - TÁMOP 3.1.5/12-2012-0001
2005-2008 - Oktatási programcsomagok fejlesztése - HEFOP 3.1.4
Oktatásszervezés, tudományszervezés
Időszak | Funkció vagy tevékenység |
2016 - | Szakfelelős - Online mentálhigiénés tanácsadás Szakirányú továbbképzési szak |
Nyelvtudás
Nyelv | Nyelvtudás szintje és fajtája |
angol | diploma |
orosz | a tudományos fokozat megszerzéséhez szükséges nyelvi vizsga |
Díjak és kitüntetések
Díj vagy kitüntetés neve | Kiadó intézmény | Elnyerés éve |
Tagság tudományos társaságokban
Szervezet neve | Betöltött funkció |
Tanárképzők Szövetsége, Mentor Szakosztály | Tag |
Magyar Mentálhigiénés Szövetség | Elnökségi tag |
HERA - Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete | Tag |
Vendégoktatás és kutatóutak külföldi intézményekben
Időszak | Intézmény | Tevékenység |
Doktori témavezetések
Doktori hallgató neve, intézmény |
Kutatási téma / Disszertáció címe | Védés éve |
Opponencia doktori védéseken
Doktori hallgató neve, intézmény |
Kutatási téma / Disszertáció címe | Védés éve |
(MTMT2)
Konferenciaközlemények
Kovács, Dóra; Kövesdi, Andrea; Harsányi, Gergő; Koltói, Lilla; Nagybányai-Nagy, Olivér; Nyitrai, Erika; Simon, Gabriella; Smohai, Máté; Takács, Nándor; Takács, Szabolcs (2019): 2017-National assessment of basic competences in Hungary: Results amongst 6th 8th and 10th grade pupils diagnosed with SEN and BTM disorder.
International Conference on Clinical, Counseling Psychology and Mental Health, August 12-13, 2019. Tokyo, Japan. e-Poster szekció, Absztrakt kötet, 40. oldal
Koltói, Lilla ; Harsányi, Szabolcs Gergő ; Kovács, Dóra ; Kövesdi, Andrea ; Nagybányai-Nagy, Olivér ; Nyitrai, Erika ; Simon, Gabriella ; Smohai, Máté ; Takács, Nándor ; Takács, Szabolcs (2019):
Tudja-e az iskola csökkenteni a szociokulturális háttérből származó hátrányokat? – Az iskolai teljesítmény és az észlelt társadalmi helyzet összefüggése
Tudományos Poszter, Megjelenés: Magyarország
Simon Gabriella (2019): A kezdő pedagógusok mentorálásának humanisztikus modellje. A köz- és felsőoktatás előtt álló kihívások a XXI. században Közép- és Kelet-Európában az oktatási reformok tükrében c. nemzetközi konferencián elhangzott előadás. Beregszász, 2019. március 29. Tanulmánykötet, 373-401.oldal. ISBN: 978-617-7692-33-0
Simon Gabriella (2018): A mentori kompetenciák attitűd-elemei és a gyakornokok támogatása. A Pedagógus-Lét-Kérdések c. konferencián elhangzott előadás. Budapest, 2018. május 25. KRE.
Simon Gabriella és Grezsa Ferenc (2018): Online mentálhigiénés tanácsadás szakirányú továbbképzés a Károli Gáspár Református Egyetemen. Előadás az MPT XXVII. Országos Tudományos Nagygyűlésén. 2018. 06. 02. Absztrakt kötet: 26. oldal. ISBN 978-615-80241-7-4.
Simon Gabriella (2017): A mentori kompetenciák attitűd-komponensei. A XVII. Országos neveléstudományi Konferencián elhangzott tematikus előadás. Nyíregyháza, 2017. 11. 9-11. Absztrakt kötet: 502. oldal. ISBN 978-963-508-863-8
Simon Gabriella (2016): Iskolai mentálhigiéné. A II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola
Mentálhigiéné az oktató és nevelő intézetekben az ukrajnai oktatási reformok tükrében c. kerekasztal-beszélgetésen elhangzott előadás.
Beregszász, 2016. november 5.
Simon Gabriella (2016): Kezdő tanárok mentori támogatása egy kísérleti programban. A Kárpát-medencei Magyar Lelki Segítő Szolgálat
II. Hálózatépítő Konferenciáján elhangzott plenáris előadás. Csíksomlyó, 2016. október 13-14-15.
Simon Gabriella, Buza Domonkos, Sebő Tamás, Szabóné Kállai Klára, Szenes Márta (2016): „Idő-tér” segítés a virtuális világban. A Pszichoterápia szakfolyóirat 12. konferenciáján elhangzott kerekasztal-beszélgetés. Budapest, 2016. május 6-7. Absztrakt kötet: 38. oldal. ISSN1216-6170
Simon Gabriella (2016): Család – Iskola támogató rendszere; Pedagógus – Szülő – Gyermek kapcsolata. A Buda Béla Forrásközpont és a Szlovákiai Magyar Mentálhigiénés Közösség közös műhelykonferenciáján elhangzott plenáris előadás. Léva, 2016. április 23.
Simon Gabriella (2016): Mentori támogatás a pedagógus pályakezdésben. Az Innovatív módszerek a pedagógiai-pszichológiai gyakorlatban c. nemzetközi konferencián elhangzott szekció-előadás. Innovative Methods in Pedagogical, Psychological Practice int he Mirror og Ukraine’s European Integration Ambitions Beregszász, 2016. április 14-15.
Simon Gabriella (2015): Lelki egészség fejlesztése az iskolában. A TÁMOP - 6.1.1-12/1-2013-0001 „Egészségfejlesztési szakmai hálózat kialakítása” kiemelt projekt konferenciáján elhangzott szekció-előadás. Budapest, 2015. november 24.
Simon Gabriella (2015): E-mail alapú mentálhigiénés tanácsadások tapasztalatai. A Kárpát-medencei Magyar Lelki Segítő Szolgálat I. Hálózatépítő Konferenciáján elhangzott szekció - előadás. Berekfürdő, 2015. október 2 - 4.
Simon Gabriella (2015): A mentor és a gyakornok együttműködése. A közös tanulás folyamata. A TÁMOP 3.1.5 Mentor konferenciáján elhangzott plenáris előadás. Kecskemét, 2015. szeptember 19.
Simon Gabriella (2015): A mentorálás jó gyakorlatai az általános iskolában. A TÁMOP 3.1.5 Mentor konferenciáján elhangzott szekció-előadás. Kecskemét, 2015. szeptember 19.
Simon Gabriella (2015): Lehet-e konfliktusmentes a mentorálás? – Konfliktushelyzetek és ezek kezelése a mentorálás során. A TÁMOP 3.1.5 Mentor konferenciáján elhangzott szekció-előadás. Kecskemét, 2015. szeptember 18.
Simon Gabriella (2015): Tapasztalatok a gyakornokok szakmai tanulásának támogatásáról. A TÁMOP – 3.1.5 Országos szaktanácsadói konferencián elhangzott szekció-előadás. Tihany, 2015. május 6 – 8.
Simon Gabriella, Grezsa Ferenc (2015): Mentálhigiénés segítés az interneten. A Nemzetközi Gyermek- és Tinédzseraddiktológiai konferencián elhangzott szekcióelőadás előadója, társszerzője. International Conference on Addictions in Children and Adolescents Győr, 2015. április 21 - 22. Absztrakt kötet 75-76. oldal.
Simon Gabriella (2014): "Mindenki elkezdte valahol" az OFI TÁMOP 3.1.5 Mentor-gyakornoki programjának tapasztalatai. XIV. Országos Neveléstudományi Konferencia, poszterbemutató. Debrecen, 2014. november. 6-8.
Simon Gabriella (2014): Az OFI mentori-gyakornoki programjának gyakorlata és fejlesztési eredményei. A Gyakornoki évek szakmai pilotprogram Záró konferenciáján elhangzott előadás társ-előadója. Eger, 2014. szeptember 13.
Simon Gabriella (2014): A gyakornokokat támogató rendszer koncepciójának és jelen gyakorlatának bemutatása. Az Országos MÓD-SZER-TÁR Óvodapedagógiai Évnyitó konferencián elhangzott előadás. Budapest, 2014. augusztus 28.
Simon Gabriella (2013): Krízishelyzetek az iskolában. A pedagógus eszköztára. Az Erdélyi Magyar Mentálhigiénés Társaság konferenciáján elhangzott előadás. Illyefalva, 2013. szeptember 13.
Simon Gabriella (2013): A papíralapú portfólió. ÉletPÁLYAutak – A TÁMOP 3.1.5/12 A Pedagógusképzés támogatása című konferencián elhangzott előadás, Budapest, 2013. június 05.
Simon Gabriella (2013): Mentori szerepek – hazai szabályozás, nemzetközi áttekintés. A XXI. Századi köznevelés. A TÁMOP 3.1.1 és a TÁMOP 3.1.5 kiemelt projektek nyitókonferenciáján elhangzott előadás. 2013. február 27.
Simon Gabriella (2013): A papíralapú portfólió. A XXI. Századi köznevelés. A TÁMOP 3.1.1. és TÁMOP 3.1.5. kiemelt projektek nyitókonferenciáján elhangzott előadás. 2013. február 27.
Simon Gabriella (2012): A mediáció. A Károli Gáspár Református Egyetem Mentálhigiénés Szakirányú Továbbképzési Szak jubileumi konferenciáján tartott előadás társ-előadója. Budapest, 2012. szeptember 29.
Simon Gabriella (2012): A „necc.hu” mentálhigiénés tanácsadó program bemutatása. A Szegedi Tudományegyetem TÁMOP -4.2.1/B-09/1/KONV-2010-0005 Programzáró Konferenciáján elhangzott előadás. Szeged, 2012. június 21.
Simon Gabriella (2012): A szakmai személyiség fejlesztése, a személyes érintettség. A Darvastói Szakmai Napok konferenciáján elhangzott előadás. Darvastó, 2012. június 11.
Simon Gabriella (2012): Mentálhigiénés segítés Interneten. A Nyugat-Magyarországi Egyetem és a Magyar Pszichológiai Társaság Nagygyűlésén elhangzott előadás. Szombathely, 2012. május 31.
Simon Gabriella (2012): Az iskolai tudás és az Internet. A Károli Gáspár Református Egyetem Digitális tananyagok – Oktatásinformatikai kompetencia a tanárképzésben c. konferenciáján elhangzott előadás. Budapest, 2012. május 4.
Simon Gabriella (2011): Pedagógushivatás – a tanítás öröme. A MAMESZ (Magyar Mentálhigiénés Szövetség) konferenciáján elhangzott előadás, Békéscsaba, 2011. október 22.
Simon Gabriella (2011): Az iskolai kommunikáció, a pedagógusok kommunikációja. A Primer Prevenciós Fórumon bemutatott poszter. Budapest, 2011. május 19. megjelenés: Magyar Onkológia (2011) 55. 3. 213 – 223.
Simon Gabriella (2010): A szociális kompetenciafejlesztés tapasztalatai, a DIA modell. Az ÉLET Mentálhigiénés Egyesület rendezvényén tartott előadás. Budapest, 2010. szeptember 10.
Simon Gabriella (2010): Az iskola mint közösségi tér. A MAMESZ konferenciáján elhangzott előadás. Nagymaros, 2011. október 16.
Simon Gabriella (2009): Értékek és iskola. A MAMESZ konferenciáján elhangzott előadás. Miskolc, 2009. október 17.
Simon Gabriella (2009): Érzelmek kezelése, szociális kompetenciák. A MAMESZ konferenciáján elhangzott előadás. Budapest, 2009. március 14.
Simon Gabriella (2006): Kompetencia alapú oktatás, kompetencia alapú oktatási programok. A MAMESZ konferenciáján elhangzott előadás. Nagymaros, 2006. március 11.
Title: PhD
Gender: Ms
Place of Birth (Country): Hungary
Email-address(es):Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Office Phone Number: +36/1/430-2342
Consultng Hour: Thursday, 12.30 - 14.00 - By prior e-mail appointment
Doctoral Studies
Year of Doctoral Defence (PhD / CSc): 2018
Discipline: Pedagogy
Title of Thesis: The Attitude-components of Mentor Competences
Issuing Institution: ELTE
MA Studies
Year of Obtaining the MA Degree:1998
Discipline(s): Teacher of English Language
Issuing Institution: Eötvös Loránd University
Year of Obtaining the MA Degree:1986
Discipline(s): Teacher of Hungarian Language and Literature
Issuing Institution: Eötvös Loránd University
Further Studies and Qualifications
Institution | Qualification | Year of Obtaining the Qualification |
Károli Gáspár University of the Reformed Church in Hungary | Supervisor | 2021 |
Károli Gáspár University of the Reformed Church in Hungary | Specialist Examination of Pedagogy | 2007 |
Károli Gáspár University of the Reformed Church in Hungary | Expert of Mental Health | 2005 |
CSAGYI - IM | Mediator | 2003 |
Employment
Current Employer: Károli Gáspár University of the Reformed Church in Hungary
Faculty: Faculty of Humanities
Institute: Institute of Psychology
Department: Center of Continuing Studies in Psychology
Current Position(s): University Associate Professor
Previous Employer: Institute of Educational Research and Development
Previous Position Held: Developer of Pedagogy
Other Previous Employers: National Institute for Family and Social Policy
Other Previous Positions Held: Advisor
Areas of Research and Teaching
Mental Health Promotion
Online Counselling
Induction Programmes for Beginning Teachers
Mentors and Mentoring - Mentor competences
Mediation
Membership in Research Groups and Projects
2020 - Innovations in Teacher Training and Education Research Group, KRE BTK Teacher Training Center
2018 - National Assessment of Basic Competences Research Group, KRE BTK PI
2018 - 2020 - Support for institutions at risk of early school leavers - EFOP-3.1.5-16-2016-00001
2013–2015 - Support of teacher training - TÁMOP 3.1.5
2005-2008 – Development of educational programmes - HEFOP 3.1.4
Educational Functions, Curriculum Development and Other
Teaching-Related Activities
Period | Function or Activity |
2016 | Programme coordinator - Online mental health counseling specialization course |
Language Skills
Language | Level and Kind of Proficiency |
English | Graduation |
Russian | PhD - Languague Examination |
Honours, Distinctions, and Prizes
Name of Distinction | Issuing Institution | Year of Issuing |
Membership in Academic Societies
Name of Organization | Function (if any) |
Association of Teacher Trainers, Mentor Department | Member |
Hungarian Mental Health Association | Member of Presidency |
HERA - Hungarian Educational Research Association | Member |
Guest Professorships and Research Fellowships in Foreign
Institutions
Period | Institution | Activities |
Promotorship in Doctoral Studies
Name of Doctoral Student, Institution |
Research Topic / Title of Dissertation | Year of Defence (if applicable) |
Opponentship in Doctoral Defences
Name of Doctoral Student, Institution |
Title of Dissertation | Year of Defence |
(MTMT2)
Number of independent citations : 108
Books
Károli Gáspár Református Egyetem - Budapest, Magyarország
ISBN: 9789634145561Journal articles
Az Országos kompetenciamérés eredményeinek vizsgálata a szülők munkájának rendszeressége, észlelt társadalmi helyzet és a lakókörnyezet vonatkozásában
Szakirányú továbbképzés a Károli-egyetemen
A Primer Prevenciós Fórumon bemutatott poszter
Book chapters
Egy problémafeltáró munka és következményei
pp. 204 - 226.
Conference Proceedings (Printed and Electronic)
Kovács, Dóra; Kövesdi, Andrea; Harsányi, Gergő; Koltói, Lilla; Nagybányai-Nagy, Olivér; Nyitrai, Erika; Simon, Gabriella; Smohai, Máté; Takács, Nándor; Takács, Szabolcs (2019): 2017-National assessment of basic competences in Hungary: Results amongst 6th 8th and 10th grade pupils diagnosed with SEN and BTM disorder.
International Conference on Clinical, Counseling Psychology and Mental Health, August 12-13, 2019. Tokyo, Japan. e-Poster szekció, Absztrakt kötet, 40. oldal
Koltói, Lilla ; Harsányi, Szabolcs Gergő ; Kovács, Dóra ; Kövesdi, Andrea ; Nagybányai-Nagy, Olivér ; Nyitrai, Erika ; Simon, Gabriella ; Smohai, Máté ; Takács, Nándor ; Takács, Szabolcs (2019):
Tudja-e az iskola csökkenteni a szociokulturális háttérből származó hátrányokat? – Az iskolai teljesítmény és az észlelt társadalmi helyzet összefüggése
Tudományos Poszter, Megjelenés: Magyarország
Simon, Gabriella (2019): A kezdő pedagógusok mentorálásának humanisztikus modellje. A köz- és felsőoktatás előtt álló kihívások a XXI. században Közép- és Kelet-Európában az oktatási reformok tükrében c. nemzetközi konferencián elhangzott előadás. Beregszász, 2019. március 29. Tanulmánykötet, 373-401.oldal. ISBN: 978-617-7692-33-0
Simon, Gabriella (2018): A mentori kompetenciák attitűd-elemei és a gyakornokok támogatása. A Pedagógus-Lét-Kérdések c. konferencián elhangzott előadás. Budapest, 2018. május 25. KRE.
Simon, Gabriella és Grezsa Ferenc (2018): Online mentálhigiénés tanácsadás szakirányú továbbképzés a Károli Gáspár Református Egyetemen. Előadás az MPT XXVII. Országos Tudományos Nagygyűlésén. 2018. 06. 02. Absztrakt kötet: 26. oldal. ISBN 978-615-80241-7-4.
Simon, Gabriella (2017): A mentori kompetenciák attitűd-komponensei. A XVII. Országos neveléstudományi Konferencián elhangzott tematikus előadás. Nyíregyháza, 2017. 11. 9-11. Absztrakt kötet: 502. oldal. ISBN
978-963-508-863-8
Simon, Gabriella (2016): Iskolai mentálhigiéné. A II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola
Mentálhigiéné az oktató és nevelő intézetekben az ukrajnai oktatási reformok tükrében c. kerekasztal-beszélgetésen elhangzott előadás.
Beregszász, 2016. november 5.
Simon, Gabriella (2016): Kezdő tanárok mentori támogatása egy kísérleti programban. A Kárpát-medencei Magyar Lelki Segítő Szolgálat
II. Hálózatépítő Konferenciáján elhangzott plenáris előadás. Csíksomlyó, 2016. október 13-14-15.
Simon, Gabriella, Buza Domonkos, Sebő Tamás, Szabóné Kállai Klára, Szenes Márta (2016): „Idő-tér” segítés a virtuális világban. A Pszichoterápia szakfolyóirat 12. konferenciáján elhangzott kerekasztal-beszélgetés. Budapest, 2016. május 6-7. Absztrakt kötet: 38. oldal. ISSN1216-6170
Simon, Gabriella (2016): Család – Iskola támogató rendszere; Pedagógus – Szülő – Gyermek kapcsolata. A Buda Béla Forrásközpont és a Szlovákiai Magyar Mentálhigiénés Közösség közös műhelykonferenciáján elhangzott plenáris előadás. Léva, 2016. április 23.
Simon, Gabriella (2016): Mentori támogatás a pedagógus pályakezdésben. Az Innovatív módszerek a pedagógiai-pszichológiai gyakorlatban c. nemzetközi konferencián elhangzott szekció-előadás. Innovative Methods in Pedagogical, Psychological Practice int he Mirror og Ukraine’s European Integration Ambitions Beregszász, 2016. április 14-15.
Simon, Gabriella (2015): Lelki egészség fejlesztése az iskolában. A TÁMOP - 6.1.1-12/1-2013-0001 „Egészségfejlesztési szakmai hálózat kialakítása” kiemelt projekt konferenciáján elhangzott szekció-előadás. Budapest, 2015. november 24.
Simon, Gabriella (2015): E-mail alapú mentálhigiénés tanácsadások tapasztalatai. A Kárpát-medencei Magyar Lelki Segítő Szolgálat I. Hálózatépítő Konferenciáján elhangzott szekció - előadás. Berekfürdő, 2015. október 2 - 4.
Simon, Gabriella (2015): A mentor és a gyakornok együttműködése. A közös tanulás folyamata. A TÁMOP 3.1.5 Mentor konferenciáján elhangzott plenáris előadás. Kecskemét, 2015. szeptember 19.
Simon Gabriella (2015): A mentorálás jó gyakorlatai az általános iskolában. A TÁMOP 3.1.5 Mentor konferenciáján elhangzott szekció-előadás. Kecskemét, 2015. szeptember 19.
Simon, Gabriella (2015): Lehet-e konfliktusmentes a mentorálás? – Konfliktushelyzetek és ezek kezelése a mentorálás során. A TÁMOP 3.1.5 Mentor konferenciáján elhangzott szekció-előadás. Kecskemét, 2015. szeptember 18.
Simon, Gabriella (2015): Tapasztalatok a gyakornokok szakmai tanulásának támogatásáról. A TÁMOP – 3.1.5 Országos szaktanácsadói konferencián elhangzott szekció-előadás. Tihany, 2015. május 6 – 8.
Simon, Gabriella, Grezsa Ferenc (2015): Mentálhigiénés segítés az interneten. A Nemzetközi Gyermek- és Tinédzseraddiktológiai konferencián elhangzott szekcióelőadás előadója, társszerzője. International Conference on Addictions in Children and Adolescents Győr, 2015. április 21 - 22. Absztrakt kötet 75-76.
Simon, Gabriella (2014): "Mindenki elkezdte valahol" az OFI TÁMOP 3.1.5 Mentor-gyakornoki programjának tapasztalatai. XIV. Országos Neveléstudományi Konferencia, poszterbemutató. Debrecen, 2014. november. 6-8.
Simon, Gabriella (2014): Az OFI mentori-gyakornoki programjának gyakorlata és fejlesztési eredményei. A Gyakornoki évek szakmai pilotprogram Záró konferenciáján elhangzott előadás társ-előadója. Eger, 2014. szeptember 13.
Simon, Gabriella (2014): A gyakornokokat támogató rendszer koncepciójának és jelen gyakorlatának bemutatása. Az Országos MÓD-SZER-TÁR Óvodapedagógiai Évnyitó konferencián elhangzott előadás. Budapest, 2014. augusztus 28.
Simon, Gabriella (2013): Krízishelyzetek az iskolában. A pedagógus eszköztára. Az Erdélyi Magyar Mentálhigiénés Társaság konferenciáján elhangzott előadás. Illyefalva, 2013. szeptember 13.
Simon, Gabriella (2013): A papíralapú portfólió. ÉletPÁLYAutak – A TÁMOP 3.1.5/12 A Pedagógusképzés támogatása című konferencián elhangzott előadás, Budapest, 2013. június 05.
Simon, Gabriella (2013): Mentori szerepek – hazai szabályozás, nemzetközi áttekintés. A XXI. Századi köznevelés. A TÁMOP 3.1.1 és a TÁMOP 3.1.5 kiemelt projektek nyitókonferenciáján elhangzott előadás. 2013. február 27.
Simon, Gabriella (2013): A papíralapú portfólió. A XXI. Századi köznevelés. A TÁMOP 3.1.1. és TÁMOP 3.1.5. kiemelt projektek nyitókonferenciáján elhangzott előadás. 2013. február 27.
Simon, Gabriella (2012): A mediáció. A Károli Gáspár Református Egyetem Mentálhigiénés Szakirányú Továbbképzési Szak jubileumi konferenciáján tartott előadás társ-előadója. Budapest, 2012. szeptember 29.
Simon, Gabriella (2012): A „necc.hu” mentálhigiénés tanácsadó program bemutatása. A Szegedi Tudományegyetem TÁMOP -4.2.1/B-09/1/KONV-2010-0005 Programzáró Konferenciáján elhangzott előadás. Szeged, 2012. június 21.
Simon, Gabriella (2012): A szakmai személyiség fejlesztése, a személyes érintettség. A Darvastói Szakmai Napok konferenciáján elhangzott előadás. Darvastó, 2012. június 11.
Simon, Gabriella (2012): Mentálhigiénés segítés Interneten. A Nyugat-Magyarországi Egyetem és a Magyar Pszichológiai Társaság Nagygyűlésén elhangzott előadás. Szombathely, 2012. május 31.
Simon, Gabriella (2012): Az iskolai tudás és az Internet. A Károli Gáspár Református Egyetem Digitális tananyagok – Oktatásinformatikai kompetencia a tanárképzésben c. konferenciáján elhangzott előadás. Budapest, 2012. május 4.
Simon, Gabriella (2011): Pedagógushivatás – a tanítás öröme. A MAMESZ (Magyar Mentálhigiénés Szövetség) konferenciáján elhangzott előadás, Békéscsaba, 2011. október 22.
Simon, Gabriella (2011): Az iskolai kommunikáció, a pedagógusok kommunikációja. A Primer Prevenciós Fórumon bemutatott poszter. Budapest, 2011. május 19. megjelenés: Magyar Onkológia (2011) 55. 3. 213 – 223.
Simon, Gabriella (2010): A szociális kompetenciafejlesztés tapasztalatai, a DIA modell. Az ÉLET Mentálhigiénés Egyesület rendezvényén tartott előadás. Budapest, 2010. szeptember 10.
Simon, Gabriella (2010): Az iskola mint közösségi tér. A MAMESZ konferenciáján elhangzott előadás. Nagymaros, 2011. október 16.
Simon, Gabriella (2009): Értékek és iskola. A MAMESZ konferenciáján elhangzott előadás. Miskolc, 2009. október 17.
Simon, Gabriella (2009): Érzelmek kezelése, szociális kompetenciák. A MAMESZ konferenciáján elhangzott előadás. Budapest, 2009. március 14.
Simon, Gabriella (2006): Kompetencia alapú oktatás, kompetencia alapú oktatási programok. A MAMESZ konferenciáján elhangzott előadás. Nagymaros, 2006. március 11.
Copyright © 2023 Károli Gáspár Református Egyetem. Minden jog fenntartva.